TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ... Cassidy Tvillingene ser at du tagger oss.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), ser at dere følger ikke spillhobby tråden min. 🙄🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), ser at dere følger ikke spillhobby tråden min. 🙄🤗 Nå følger Cassidy Tvillingene spillhobbytråden din.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden): Haaa, nå klødde det skikkelig i fingrene mine. Med andre ord, nå klarte jeg ikke i og vente med og ordne meg Elden Ring DLC'en Shadow Of The Erdtree. Planen var egentlig og vente til min neste trygd før jeg ordnet meg den. Så typisk, når man er så hype på noe, så klarer man ikke lavere i og ordne det. Gjør det nå jeg fornøyd nå THED ☺️👍❤️😝😜🤪😄😃😆😉😍😊🌷🌹♥️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Cassidy Tvillingene har overskyet oppholdsvær her i Bergen i dag vi.☁️☁️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Det er full sol her, men litt mildere kjennes det ut når det er litt vind. Gjennomtrekk og vifter hjelper også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Nå i kveld har Cassidy Tvillingene overskyet og 18 varmegrader her i Bergen.☁️☁️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Jeg sov mye lengere en jeg hadde planlagt nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Det hender også at Cassidy Tvillingene sover lengre enn vi har planlagt av og til.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Lita go ☺️ 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Måru så Maarud ☺️ Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der SPEEDY.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der SPEEDY.👨🦰👩🦰👍👍 SPEEDY sier dere hm ok ☺️❤️😆😀😊😄🥰♥️❤️☺️😉😍😊😄🤪😝😄😃👍😊😆😜😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): SPEEDY sier dere hm ok ☺️❤️😆😀😊😄🥰♥️❤️☺️😉😍😊😄🤪😝😄😃👍😊😆😜😃 Tusen Takk sier Cassidy Tvillingene.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni (endret) Jeg må innrømme at jeg har begynt å lukke øynene når jeg sitter i godstolen og skal se serie eller noe sånn. Det går veldig fort og jeg blir jo ikke klar over "blunden" før jeg åpner øynene igjen og da anstrenger jeg meg for å se og være våken, men upps, der blundet jeg visst igjen. Før fikk jeg nesten nakkesleng når hodet falt bakover, men nå sitter jeg på en annen måte og er klar for at hodet nikker ufrivillig. Jeg har visst blitt litt eldre enn jeg pleide å være. Jaja. 🧐 Endret 26. juni av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg har begynt å lukke øynene når jeg sitter i godstolen og skal se serie eller noe sånn. Det går veldig fort og jeg blir jo ikke klar over "blunden" før jeg åpner øynene igjen og da anstrenger jeg meg for å se og være våken, men upps, der blundet jeg visst igjen. Før fikk jeg nesten nakkesleng når hodet falt bakover, men nå sitter jeg på en annen måte og er klar for at hodet nikker ufrivillig. Jeg har visst blitt litt eldre enn jeg pleide å være. Jaja. 🧐 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg, for vi synes at det er viktig å kose seg.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg har visst blitt litt eldre enn jeg pleide å være. Alderen er det eneste ingen kan unnslippe, man kan bare lære seg å leve med det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå