Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (9 timer siden):

Haaa, nå klødde det skikkelig i fingrene mine. Med andre ord, nå klarte jeg ikke i og vente med og ordne meg Elden Ring DLC'en Shadow Of The Erdtree. Planen var egentlig og vente til min neste trygd før jeg ordnet meg den. Så typisk, når man er så  hype på noe, så klarer man ikke lavere i og ordne det.

Gjør det nå jeg fornøyd nå THED ☺️👍❤️😝😜🤪😄😃😆😉😍😊🌷🌹♥️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der SPEEDY.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

image.png.20d20911f71de70e1d4a22af09f365f1.png

SPEEDY sier dere hm ok ☺️❤️😆😀😊😄🥰♥️❤️☺️😉😍😊😄🤪😝😄😃👍😊😆😜😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har begynt å lukke øynene når jeg sitter i godstolen og skal se serie eller noe sånn. 
Det går veldig fort og jeg blir jo ikke klar over "blunden" før jeg åpner øynene igjen og da anstrenger jeg meg
for å se og være våken, men upps, der blundet jeg visst igjen. 

Før fikk jeg nesten nakkesleng når hodet falt bakover, men nå sitter jeg på en annen måte og er klar for at hodet
nikker ufrivillig. Jeg har visst blitt litt eldre enn jeg pleide å være. Jaja. 🧐

Endret av Sviskepott
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 time siden):

Jeg må innrømme at jeg har begynt å lukke øynene når jeg sitter i godstolen og skal se serie eller noe sånn. 
Det går veldig fort og jeg blir jo ikke klar over "blunden" før jeg åpner øynene igjen og da anstrenger jeg meg
for å se og være våken, men upps, der blundet jeg visst igjen. 

Før fikk jeg nesten nakkesleng når hodet falt bakover, men nå sitter jeg på en annen måte og er klar for at hodet
nikker ufrivillig. Jeg har visst blitt litt eldre enn jeg pleide å være. Jaja. 🧐

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du koser deg, for vi synes at det er viktig å kose seg.😊😊🥰🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...