Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ofte husker jeg ikke pinkoder og innloggingsdetaljer og jeg syns det er tidlig å ha det slik. :( 
Kanskje hadde det hjulpet å ikke ha så mange forskjellige? For sikkerhets skyld laget jeg dem lange. 
Nå er det innbruddssikkert for meg også. Sukk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (43 minutter siden):

Ofte husker jeg ikke pinkoder og innloggingsdetaljer og jeg syns det er tidlig å ha det slik. :( 
Kanskje hadde det hjulpet å ikke ha så mange forskjellige? For sikkerhets skyld laget jeg dem lange. 
Nå er det innbruddssikkert for meg også. Sukk. 

Jeg pleier og skrive ned passordene/kodene i en notisblokk i tilfelle jeg glemmer dem. Og hvilken nettside de hører til. 🙃🙃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Ofte husker jeg ikke pinkoder og innloggingsdetaljer og jeg syns det er tidlig å ha det slik. :( 
Kanskje hadde det hjulpet å ikke ha så mange forskjellige? For sikkerhets skyld laget jeg dem lange. 
Nå er det innbruddssikkert for meg også. Sukk. 

Hvor har du mobil abonnerte ditt jeg har Talkmore bytta fra Telenor etter de satt opp prisen satt ned hastigheten for meg ring ditt du har mobil abonnentet ditt si du må ha

din pinkode å pukkode Du 😃

kjøpe skrive blokk skrive inn der lodder passord skrev inn pinn koden i skrive blokka mi gjør det samme du 👍👍

Endret av MR SPEED
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (10 timer siden):

@Boing_80, @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) koste dere med streamen min i går? 🙃🙃

Den var knall. Jeg måtte gi meg litt underveis da jeg sliter med Brumak i Gears tactics og pøste på meg ulike strategier. Rundet XCOM 2 War of The Chosen forleden og ble helt hektet på turbasert strategi.

Jeg er kul, ikke sant? :D

Endret av Boing_80
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

MR SPEED har helt rett. Det burde ha blitt skrevet opp alt sammen, men som nattsurfer melder jeg meg inn både her og der og da må jeg ha kallenavn og innloggingskode og da skjærer det seg. Jeg har en del som har forskjellige kombinasjoner. :( Mange forskjellige. Hulk. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (34 minutter siden):

MR SPEED har helt rett. Det burde ha blitt skrevet opp alt sammen, men som nattsurfer melder jeg meg inn både her og der og da må jeg ha kallenavn og innloggingskode og da skjærer det seg. Jeg har en del som har forskjellige kombinasjoner. :( Mange forskjellige. Hulk. 

Går bra her 

epost min der passord der i blokka på allt under her skreve opp da for jeg glemmer veldig da

viaplay

disny+
nettflixs

hbomaxs

tv2 play

samsung konto

dropbox

alle aviser

dressman

apel app store 

playstation 5

demokraten

lego account

postennor

farmaset nett apotek

clas ohlson

kode på pc 

oda 

meny

Ge-Mail.com

passord kry virus program

amazon prim

komplet

elefun.as

epost 

proshop

åshild

posten

discovery+
amazon

master key

diskusjon.no

talkmore

Outland 

er passord å bruker navn på allt i boka er skreve ned see post i tråden jeg tagger deg å andre her kjøpt nå  ☺️♥️❤️😄😃

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (3 timer siden):

Nå smakte det med vann gitt CC å de nøttene her 👍👍

 

bilde 07.05.2024, 17 19 11.jpeg

 

MR SPEED skrev (1 time siden):

Går bra her 

epost min der passord der i blokka på allt under her skreve opp da for jeg glemmer veldig da

viaplay

disny+
nettflixs

hbomaxs

tv2 play

samsung konto

dropbox

alle aviser

dressman

apel app store 

playstation 5

demokraten

lego account

postennor

farmaset nett apotek

clas ohlson

kode på pc 

oda 

meny

Ge-Mail.com

passord kry virus program

amazon prim

komplet

elefun.as

epost 

proshop

åshild

posten

discovery+
amazon

master key

diskusjon.no

talkmore

Outland 

er passord å bruker navn på allt i boka er skreve ned see post i tråden jeg tagger deg å andre her kjøpt nå  ☺️♥️❤️😄😃

 

Sviskepott skrev (1 time siden):

MR SPEED har helt rett. Det burde ha blitt skrevet opp alt sammen, men som nattsurfer melder jeg meg inn både her og der og da må jeg ha kallenavn og innloggingskode og da skjærer det seg. Jeg har en del som har forskjellige kombinasjoner. :( Mange forskjellige. Hulk. 

Cassidy Tvillingene håper at dere har en finjunikveld.♥️♥️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...