Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er dere 😊😊☺️☺️🥤🥤 🥤🥤👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🥤🥤👨🦰👩🦰👍👍 Gratulerer med titlene 😊😊☺️☺️🥤🥤👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (Akkurat nå): Gratulerer med titlene 😊😊☺️☺️🥤🥤👍👍 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for det.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for det.♥️♥️ Værsågod☘️☘️🍀🍀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (1 minutt siden): Værsågod☘️☘️🍀🍀 🍀🍀☘️☘️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) Entern skrev (1 time siden): Når er tiden inne da MR SPEED?🤔 Ned på havna når tiden er inne. Blir det bare cola da nå på sommeren er bare vannå buen å cola da for å holde meg våken å da da vinteren kommer 2 til 3 liter cola da grunnen til all cola blir trøtt av medesinne mine @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern Endret 22. juni av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Cassidy Tvillingene er megaglade i brus.🥤🥤♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni MR SPEED skrev (19 minutter siden): Ned på havna når tiden er inne. Blir det bare cola da nå på sommeren er bare vannå buen å cola da for å holde meg våken å da da vinteren kommer 2 til 3 liter cola da grunnen til all cola blir trøtt av medesinne mine @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern Takk for forklaring 😊👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene er megaglade i brus.🥤🥤♥️♥️ Jeg og 🥤😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Entern skrev (3 minutter siden): Jeg og 🥤😍 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Nedpå havna kaller dere 3 nå Brown suager Brown Sugar, how come you dance so good? @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🤪😝😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (1 time siden): Nedpå havna kaller dere 3 nå Brown suager Brown Sugar, how come you dance so good? @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🤪😝😜 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi SPEEDY. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi SPEEDY. Ned på havna SPEEDY SAY Brown Sugar,Brown Sugar,Brown Sugar, 😜😜😜 Endret 23. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ned på havna SPEEDY SAY Brown Sugar,Brown Sugar,Brown Sugar, 😜😜😜 Cassidy Tvillingene ser at du skriver nede på havnen i denne tråden her nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at du skriver nede på havnen i denne tråden her nå vi.😉😉 Ikke våken ennå hilsen deres SPEEDY AS 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Neste uke så skal jeg skjerpe meg og logge inn HER i stedet for DER. 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (46 minutter siden): Neste uke så skal jeg skjerpe meg og logge inn HER i stedet for DER. 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Verdens beste nyheter 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Entern skrev (16 minutter siden): 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Verdens beste nyheter 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 HA HA HA HA HA SORRY DER @Entern kunde ikke dy meg du topp fyr er ikke homo leger jeg inn et nude bilder blir jeg rapoteret da 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (6 minutter siden): HA HA HA HA HA SORRY DER @Entern kunde ikke dy meg du topp fyr er ikke homo leger jeg inn et nude bilder blir jeg rapoteret da Da blir du kjemperapportert 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨 🧐🧐🧐🧐🧐🧐 Men takk for kompliment og håper du har en ålreit søndag MR SPEED 😄😀 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Gir det Lego hjerte til alle på deling 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå