N-4K0 Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Nesten ni timer sammenhengende stream? 😮 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai N-4K0 skrev (4 timer siden): Nesten ni timer sammenhengende stream? 😮 Er 26 varme grader utte @N-4K0 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Mick jagger synger YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH Mick jagger super fyr da YEAH for Mick jagger 👍👍👍👍👍👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Cassidy Tvillingene er glade for at det er overskyet her i Bergen i dag, sånn at vi slipper unna solsteiken.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at det er overskyet her i Bergen i dag, sånn at vi slipper unna solsteiken.😊😊 Er glad er sol tåler varmen hvil ikke ha regn da kommer myggen de trives i regn da ha ikke bøtter med vann er bare et exe da sol er da bedre Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai (endret) N-4K0 skrev (8 timer siden): Nesten ni timer sammenhengende stream? 😮 Jah, nesten sammenhengende. Jeg måtte jo gå på do da. 🙃😉🤗 Endret 26. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Han må på driteren @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai MR SPEED skrev (5 timer siden): Er glad er sol tåler varmen hvil ikke ha regn da kommer myggen de trives i regn da ha ikke bøtter med vann er bare et exe da sol er da bedre Cassidy Tvillingene har rødt hår og melkehvit hud, det skal ingenting til før vi blir solbrente. Huden vår tåler ikke sterk sol. MR SPEED skrev (1 time siden): Han må på driteren @TheDarkSycamore - SCM Cassidy Tvillingene Liker Stones Logoen.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Cassidy Tvillingene Elsker Rock and Roll.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Dette har vært en varm og klam dag der jeg ikke har gjort så mye fornuftig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Entern skrev (14 minutter siden): Dette har vært en varm og klam dag der jeg ikke har gjort så mye fornuftig Cassidy Tvillingene er glade for at Solsteiken er over her i Bergen.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Her regner det skikkelig nå 🌧️🌧️🌧️🌧️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Entern skrev (12 minutter siden): Her regner det skikkelig nå 🌧️🌧️🌧️🌧️ Cassidy Tvillingene har også hatt noen kraftige regnbyger her i Bergen nå i sted.🌧️🌧️☔☔ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Entern skrev (6 minutter siden): Straks sovetid 😴😴😴 Først Lego tråden min ☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai MR SPEED skrev (8 minutter siden): Først Lego tråden min ☺️ Cassidy Tvillingene har sett i Legotråden din, vi synes at det er flotte Legobilder.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå