Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Nå skal jeg snart hvalhaie meg i seng. 🥴🥴🥱😴💤 Da ønsker Cassidy Tvillingene deg God Tur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Cassidy Tvillingene synes at det har vært varmt her i Bergen i dag.🥵🥵 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader om dagen og 10 varmegrader om natten er perfekte temperaturer vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader om dagen og 10 varmegrader om natten er perfekte temperaturer for oss to.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): @Entern er tilbake. Ja det stemmer 😀😀😀😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 15.5.2024 den 9:39 PM): Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader om dagen og 10 varmegrader om natten er perfekte temperaturer vi.👨🦰👩🦰👍👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader om dagen og 10 varmegrader om natten er perfekte temperaturer for oss to.😊😊 Enig 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader om dagen og 10 varmegrader om natten er perfekte temperaturer for oss to.😊😊 Jeg er ikke enig. 20 varmegrader kan bli for varmt for meg. 🥵🥵 Jeg skulle ønske sommeren var 14 varmegrader på dagen og ca 7-10 varmegrader på natten. Endret 16. mai av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke enig. 20 varmegrader kan bli for varmt for meg. 🥵🥵 Jeg skulle ønske sommeren var 15 varmegrader på dagen og ca 7-10 varmegrader på natten. Orkan vifte Thed den her kjøpe den da har du det mye bedre Orkan vifte Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke enig. 20 varmegrader kan bli for varmt for meg. 🥵🥵 Jeg skulle ønske sommeren var 14 varmegrader på dagen og ca 7-10 varmegrader på natten. Cassidy Tvillingene kan ha det opp til 20 grader, men vi liker ikke solsteik. Vi har rødt hår og melkehvit hud, så vi tåler ikke mye sol.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Entern skrev (17 minutter siden): Enig 😊😊👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Husker da det var nesten 40 varme grader inne her HELP 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Cassidy Tvillingene hadde kokt om vi hadde hatt 40 varmegrader inne.🥵🥵 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ikke få meg til og virtuelt keepere. 🥴🥴🥵 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Ikke få meg til og virtuelt keepere. 🥴🥴🥵 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi er tre som virtuelt kreperer her.🥵🥵😱😱 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Vi hadde over 20 grader her i dag torsdag, rundt halv ti i morges var sola så varm at jeg svetta bare ved å være utendørs og lempe vinterdekka i uthuset og fylle på spylevæske i bilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå