Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (Akkurat nå): God natta @MR SPEED Håper du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie Price 🍀☘️🤩🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🤣🤣🥰🥰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Yeah Yeah vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april God morgen og YEAH YEAH alle sammen 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april God lørdag alle sammen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Entern skrev (4 timer siden): God morgen og YEAH YEAH alle sammen 😀😀😀 Trippelure skrev (45 minutter siden): God lørdag alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Finfinlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (48 minutter siden): God lørdag alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Finfinlørdag.♥️♥️ God lørdag ☺️☺️☺️🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Entern skrev (4 minutter siden): God lørdag ☺️☺️☺️🐶 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfinlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Nå har jeg tatt meg to drammer og det kommer nok til å bli et par til i løpet av kvelden 😆 Så på forhånd beklager jeg evt tull, fjas og skriveleifer som måtte forekomme som et resultat av dagens valg... 😌🤣🤣🤣🤪 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Nå har jeg tatt meg to drammer og det kommer nok til å bli et par til i løpet av kvelden 😆 Så på forhånd beklager jeg evt tull, fjas og skriveleifer som måtte forekomme som et resultat av dagens valg... 😌🤣🤣🤣🤪 Høres hyggelig ut 😊👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Entern skrev (4 timer siden): God lørdag ☺️☺️☺️🐶 God lørdag 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): God lørdag 😁🐶🥰 🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Entern skrev (Akkurat nå): Høres hyggelig ut 😊👍 Takk for manglende bedømmelse av mitt valg 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Entern skrev (Akkurat nå): 🥳🥳🥳🥳🥳 WooHooWooHooHoooooo 🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Takk for manglende bedømmelse av mitt valg 😃🐶🥰 Jeg pleide å ta meg en øl i tide og utide når jeg var yngre så skulle ta seg ut å bedrive bedømmelse Trippelure skrev (Akkurat nå): WooHooWooHooHoooooo 🥳 Woo hoo hoo 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg pleide å ta meg en øl i tide og utide når jeg var yngre så skulle ta seg ut å bedrive bedømmelse Woo hoo hoo 🥳🥳🥳 Det er godt å høre, og jeg minnes at du var ute på byen for noen uker siden og var litt fyllesyk dagen etterpå, så det var vel ikke bare i dine yngre dager 🤪 Det er tross alt lørdag i dag... 😆🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er godt å høre, og jeg minnes at du var ute på byen for noen uker siden og var litt fyllesyk dagen etterpå, så det var vel ikke bare i dine yngre dager 🤪 Det er tross alt lørdag i dag... 😆🥳 Ja det stemmer 😆 men var mye forsiktigere enn før da 😇 ja ble litt bakfull likevel 🥴😵 Jeg har begynt å veksle mellom øl og alkoholfri øl på pub 😀 så blir jeg ikke så full 😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Entern skrev (5 minutter siden): Ja det stemmer 😆 men var mye forsiktigere enn før da 😇 ja ble litt bakfull likevel 🥴😵 Jeg har begynt å veksle mellom øl og alkoholfri øl på pub 😀 så blir jeg ikke så full 😀 Det er bra, jeg bruker å drikke endel vann i mellom drammene, og speilegg til kvelds/nattmat. Nå drikker jeg ikke så ofte heller, men i dag hadde jeg behov for litt kontrollert virkelighetsflukt 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (15 minutter siden): Det er bra, jeg bruker å drikke endel vann i mellom drammene, og speilegg til kvelds/nattmat. Nå drikker jeg ikke så ofte heller, men i dag hadde jeg behov for litt kontrollert virkelighetsflukt Høres bra ut 😀 Ja innimellom trenger man virkelighetsflukt 😆👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Cassidy Tvillingene bruker meditasjon når vi vil ha virkelighetsflukt.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå