Entern Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene yeaher med vi. Yeah!!!😊😊☺️☺️ Endret 12. april av Entern Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Entern skrev (16 minutter siden): Yeah!!!😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra vi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) @Trippelure og @MR SPEED har ikke valgt noe til søndags streamen min til i morn. 😌😌 @SprengeMobil har ikke valgt på år og dager nå noe til den dagen. 🙄🙄 @Maskinfører og @N-4K0 dere må gjerne også bli med og velge spill til den dagen. 🤗🤗 Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Trippelure og @MR SPEED har ikke valgt noe til søndags streamen min til i morn. 😌😌 @SprengeMobil har ikke valgt på år og dager nå noe til den dagen. 🙄🙄 Men jeg skrev jo Elden Ring i stad jo!!! 😥 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) Trippelure skrev (1 minutt siden): Men jeg skrev jo Elden Ring i stad jo!!! 😥 Oj, sorry. Min feil at jeg ikke sjekket først. 😯 Håper du til gir meg? 😏😏 Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Oj, sorry. Min feil at jeg ikke sjekket først. 😯 Håper du til gir meg? 😏😏 Nei jeg kommer aldri til å tilgi deg dette!! Nå skal jeg være vonbråten til evig tid 😤 Hehe, bare kødder, du er tilgitt 🤪🤪🤪 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): @Trippelure og @MR SPEED har ikke valgt noe til søndags streamen min til i morn. 😌😌 @SprengeMobil har ikke valgt på år og dager nå noe til den dagen. 🙄🙄 @Maskinfører og @N-4K0 dere må gjerne også bli med og velge spill til den dagen. 🤗🤗 Elden ring da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Elden ring da Det er greit, det går ann og velge noe annet også enn det som er blidt valgt. Nei da, du ser nå selv så klart. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (3 minutter siden): Elden ring da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Det er greit, det går ann og velge noe annet også enn det som er blidt valgt. Nei da, du ser nå selv så klart. Få se alternativene da ? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) Nå er det opptil @SprengeMobil, @MR SPEED og @N-4K0 om de orker og gjevne ut, eller hva nå de finner ut av. 😌😌😏🎮🎮 Endret 13. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (9 minutter siden): Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Få se alternativene da ? Du ser resultatet i tråden min her. 😏😏🎮🎮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Cassidy Tvillingene skal snart spise frokost vi.😊😊😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Jeg skal ta senga mi nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Jeg skal ta senga mi nå. Cassidy Tvillingene ønsker deg God Tur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Nå skal jeg ganske snart på biblioteket en tur 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Entern skrev (4 timer siden): Nå skal jeg ganske snart på biblioteket en tur 😊 Cassidy Tvillingene håper at du hadde en fin tur på biblioteket.😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Alt slitet til tross, dette har vært en fin dag 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå