Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Valkyrje. skrev (12 minutter siden): Favoritt kollegaen min er syk 😞 Huff da, håper h*n blir frisk snart 🥲 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Enighetsgjengen 🥳 Hurra for Enighetsgjengen 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (1 minutt siden): Hurra for Enighetsgjengen Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 Woo hoo hoo 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (2 minutter siden): Woo hoo hoo WooHooWooHooHoooooooooo 😉🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (4 minutter siden): WooHooWooHooHoooooooooo 😉🥳 Nå setter nok snart valpen i gang med en skikkelig Enighetsgjengen konsert også 🐶🎤🎼 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (1 minutt siden): Nå setter nok snart valpen i gang med en skikkelig Enighetsgjengen konsert også 🐶🎤🎼 Uff, det håper jeg virkelig ikke 😱 Jeg bor i en blokk og det ville ha bråket altfor mye for naboene, det er ordentlig grom-lyd i han for å si det sånn 😅🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (1 time siden): Det er godt å høre at dere er uthvilte og har det fint 💚💚🐶🥰 Entern skrev (1 time siden): Det har jeg hatt 😊😊 god søndagskveld 😊😊☺️☺️ Godt å høre at dere er uthvilt og har det bra 😊😊☺️☺️ Enig Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finsøndag.♥️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har en finsøndag begge to, vi var veldig slitne i dag. Men vi har sovet godt, så nå er vi uthvilte begge to. Og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): ♥️♥️ Det lurer Cassidy Tvillingene også på.😉😉 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en godnatt videre.♥️♥️ takk cc 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): takk cc Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (35 minutter siden): Uff, det håper jeg virkelig ikke 😱 Jeg bor i en blokk og det ville ha bråket altfor mye for naboene, det er ordentlig grom-lyd i han for å si det sånn 😅🐶🥰 Oioioi 🐶🎤🎼😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene sier det samme vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (1 time siden): Huff da, håper h*n blir frisk snart 🥲 Entern skrev (1 time siden): Hurra for Enighetsgjengen Entern skrev (1 time siden): Woo hoo hoo Entern skrev (55 minutter siden): Nå setter nok snart valpen i gang med en skikkelig Enighetsgjengen konsert også 🐶🎤🎼 Entern skrev (17 minutter siden): Oioioi 🐶🎤🎼😅 Hei 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier det samme vi.😉😉 Enighetsgjengen 😀😀😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hei Heisann hoppsann Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Hei Hei på du 🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (4 minutter siden): Enighetsgjengen 😀😀😀 Cassidy Tvillingene Megadigger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (23 minutter siden): Oioioi 🐶🎤🎼😅 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier det samme vi.😉😉 Entern skrev (5 minutter siden): Enighetsgjengen 😀😀😀 Ja, men jeg har trent han til å ikke bjeffe så mye, så det er skjeldent han bjeffer inne 😅🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg har trent han til å ikke bjeffe så mye, så det er skjeldent han bjeffer inne 😅🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du lærer han opp til sånt, for det er viktig.🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, men jeg har trent han til å ikke bjeffe så mye, så det er skjeldent han bjeffer inne 😅🐶🥰 Hvis ser ei tispe Åsen er voffelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå