MR SPEED Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en finkveld.♥️♥️ Ka ja Trippelure skrev (16 minutter siden): I morgen skal @MR SPEED gå LEGO-bananas 🤪 Yes Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Ja det ser Cassidy Tvillingene også at han skal. Yes Trippelure skrev (8 minutter siden): Hvorfor finnes det ikke en LEGO-emoji??? 😥 Her er den Endret 5. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ka ja Yes Yes Her er den Du har kopiert og limt inn et bilde? 🤔 Jeg finner ingen LEGO-emoji hos meg i allefall... 😢 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Du har kopiert og limt inn et bilde? 🤔 Jeg finner ingen LEGO-emoji hos meg i allefall... 😢 Bleeer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april HA HA HA HA @Trippelure 😜🤪😛 LOGER AV GOOD NATT ALLE HER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): Ka ja Yes Yes Her er den ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): HA HA HA HA @Trippelure 😜🤪😛 LOGER AV GOOD NATT ALLE HER God natta @MR SPEED håper du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie Price 🍀☘️🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Bleeer Trippelure skrev (4 minutter siden): Du har kopiert og limt inn et bilde? 🤔 Jeg finner ingen LEGO-emoji hos meg i allefall... 😢 Cassidy Tvillingene ser at @MR SPEED har vært ute med skøyerstrekene sine igjen.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (Akkurat nå): God natta @MR SPEED håper du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie Price 🍀☘️🤩🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): HA HA HA HA @Trippelure 😜🤪😛 LOGER AV GOOD NATT ALLE HER Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ser at @MR SPEED har vært ute med skøyerstrekene sine igjen.🤣🤣👍👍 Ja, men jeg begynner å kjenne han litt nå, dessuten er jeg ganske smart (selvom det ikke alltid virker sånn akkurat), så jeg har begynnt å gjennomskue skøyerstrektullefanteriene hans nå 😈 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja, men jeg begynner å kjenne han litt nå, dessuten er jeg ganske smart (selvom det ikke alltid virker sånn akkurat), så jeg har begynnt å gjennomskue skøyerstrektullefanteriene hans nå 😈 Cassidy Tvillingene digger skøyerstrekene hans vi. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger skøyerstrekene hans vi. Jada det gjør jeg også, og jeg digger å gjennomskue de Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jada det gjør jeg også, og jeg digger å gjennomskue de Det digger Cassidy Tvillingene også, vi har kjent @MR SPEED siden desember 2018. Så vi begynner å kjenne han og skøyerstrekene hans bra nå.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april @MR SPEED, nå har jeg også Atomic Heart. 🤗🤗 Streamte det spillet i går. Og jeg likte spillet. 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Cassidy Tvillingene har akkurat drukket hver vår kopp med kaffe nå.☕☕ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Burn her en 2 slurker skulle ikke har syreoppstøt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Lover flere bilder. Etter ser mere skriving 1 nå 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april En ekte lofottorsk jeg er for jeg er født i Henningsvær... faderullandei, faderullandei faderullandullan-dei... Tjohei! 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april MR SPEED skrev (3 timer siden): Lover flere bilder. Etter ser mere skriving 1 nå Cassidy Tvillingene synes at du poster mange flotte Legobilder her @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå