MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (5 timer siden): IRON Maiden Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det finnes sikkert standhaftige jernjomfruer som har sagt nei til absolutt alt hele livet. 🤨 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (22 minutter siden): Det finnes sikkert standhaftige jernjomfruer som har sagt nei til absolutt alt hele livet. 🤨 Jeg mener at det første et menneske bør lære seg å si er: Nei 😤 🤣🤣🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (41 minutter siden): Jeg mener at det første et menneske bør lære seg å si er: Nei 😤 🤣🤣🤣🐶🥰 Nei 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): IRON Maiden Hurra 🥳😎 Sviskepott skrev (2 timer siden): Det finnes sikkert standhaftige jernjomfruer som har sagt nei til absolutt alt hele livet. 🤨 Ja 😎 Trippelure skrev (2 timer siden): Jeg mener at det første et menneske bør lære seg å si er: Nei 😤 🤣🤣🤣🐶🥰 Enig 😎 MR SPEED skrev (1 time siden): Nei 😜 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Noe av det verste som finnes er mennesker som aldri har fått lære at nei betyr nei og aldri fått klare grenser, eller som rett og slett er drittsekker og tror at de kan få alt de vil ha og driter i "nei". 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): Noe av det verste som finnes er mennesker som aldri har fått lære at nei betyr nei og aldri fått klare grenser, eller som rett og slett er drittsekker og tror at de kan få alt de vil ha og driter i "nei". Enig, og så er det veldig ille for de som aldri blir respektert når de sier nei, og har fått grensene sine tråkket over så mange ganger at de ikke lenger klarer å sette grenser, det er helt tragisk. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (13 minutter siden): Noe av det verste som finnes er mennesker som aldri har fått lære at nei betyr nei og aldri fått klare grenser, eller som rett og slett er drittsekker og tror at de kan få alt de vil ha og driter i "nei". Helt enig, jeg orker ikke sånne folk 😡 Trippelure skrev (9 minutter siden): Enig, og så er det veldig ille for de som aldri blir respektert når de sier nei, og har fått grensene sine tråkket over så mange ganger at de ikke lenger klarer å sette grenser, det er helt tragisk. Ja det er fryktelig trist 😭 Leste forresten nettopp en grøssernovelle av Karl Edward Wagner, More Sinned Against, som handler om en sånn person, i dette tilfellet en jente som prøver seg som skuespiller i LA. Hun blir dessverre sammen med en sånn type N-4K0 beskriver. Hardkokt stil, i begynnelsen mest svart komedie, senere skikkelig tragisk, før det går tilbake til svart komedie igjen på de siste to sidene da hun stakkars jenta endelig påfører drittsekken rettferdighet, for å sitere en artig tegneserie 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin 1. Påskedagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin 1. Påskedagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk, og jeg håper at dere har en fin 1 påskedagdkveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, og jeg håper at dere har en fin 1 påskedagdkveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en veldig fin 1. Påskedagskveld begge to, og vi håper at du og valpen har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin 1. Påskedagskveld begge to, og vi håper at du og valpen har det samme.♥️♥️ Tusen❤️takk, det var godt å høre at dere har det veldig fint, vi har det også veldig fint 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk, det var godt å høre at dere har det veldig fint, vi har det også veldig fint 💚💚🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame i dag, hvis jeg ikke tar helt feil da. 🤔🎮🎮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har sett meg streame i dag, hvis jeg ikke tar helt feil da. 🤔🎮🎮 Cassidy Tvillingene har sett deg streame i dag, vi synes at Owlboy er en søt figur.🦉🦉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det ble vist sein middag på meg i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Det blir nok nattmat på Cassidy Tvillingene i natt.😋😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Siste dag med kaffe og NRK Klassisk på morgenkvisten sammen med fattern på et par tre uker 🥲 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Alltid lurt å være oppmerksom 1. april. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (1 time siden): Alltid lurt å være oppmerksom 1. april. Helt riktig 😵💫😵 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå