Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (39 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Jeg trenger ingen custom-avatar-smiley, for det er allerede laget en som passer perfekt til meg... 🤪 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Jeg har helt glemt å gi Tripp bilder av ametystgeoder i Minecraft, så her får du lenken til Minecraft wikien https://minecraft.wiki/w/Amethyst_geode 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (25 minutter siden): Jeg trenger ingen custom-avatar-smiley, for det er allerede laget en som passer perfekt til meg... 🤪 Denne?: 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (Akkurat nå): Denne?: Nei, den som står i posten da... 🤪 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (14 minutter siden): Jeg har helt glemt å gi Tripp bilder av ametystgeoder i Minecraft, så her får du lenken til Minecraft wikien https://minecraft.wiki/w/Amethyst_geode Tusen❤️takk, men jeg ville jo ha bilde av de du har funnet selv 😜 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Nei, den som står i posten da... 🤪 Å den…🤪 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (Akkurat nå): Å den…🤪 Ja akkurat den 🤪 Beskriver meg og huet mitt ganske bra 🤪😁 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja akkurat den 🤪 Beskriver meg og huet mitt ganske bra 🤪😁 Neida du er jo både klok og snill ☺️🐶 men morsom da 🤪 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Og det er jo en veldig morsom smiley😁 🤪 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Entern skrev (5 timer siden): Så dumt 😞😞😞😞😞😞😞😞 Er det en slags app/oppdatering av en eller annen slag det du har eller følgte den greia med mobilen din? 🤔🤔 Endret 31. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Er det en slags app/oppdatering av en eller annen slag det du har eller følgte den greia med mobilen din? 🤔🤔 Usikker, men sikkert oppdatering. Har på iPad 😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Tusen❤️takk, men jeg ville jo ha bilde av de du har funnet selv 😜 Jeg har funnet noen selv ja, men de jeg har tilgang til har jeg delvis gravd ut, så de er ikke så fine, men jeg kan gi deg bilder likevel 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (3 minutter siden): Neida du er jo både klok og snill ☺️🐶 men morsom da 🤪 Ja, det er ingen motsetning i min verden da, å være gæærn og klok og snill, men tusen❤️takk for snille ord ☺️🐶🥰🤪 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg har funnet noen selv ja, men de jeg har tilgang til har jeg delvis gravd ut, så de er ikke så fine, men jeg kan gi deg bilder likevel Ja tusen❤️takk!!! 🤪🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Tripp er definitivt både klok og snill, flere burde vært som Tripp! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin påske.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Entern skrev (43 minutter siden): Usikker, men sikkert oppdatering. Har på iPad 😊 Hæ!! Er det på ipad!! Det har ikke jeg. 😲🤨 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (42 minutter siden): Tripp er definitivt både klok og snill, flere burde vært som Tripp! Tusen❤️takk, det var hyggelig sagt ☺️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå