Trippelure Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hva skal vi være enig med lurer på det @Entern @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 GOOD mat se bilde 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Entern skrev (6 minutter siden): Det finner vi ut etterhvert Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ MR SPEED skrev (10 minutter siden): Hva skal vi være enig med lurer på det @Entern @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (7 minutter siden): Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️ MR SPEED skrev (3 minutter siden): GOOD mat se bilde 😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (15 minutter siden): Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 Jaaaaaaaa😀😀😀😀😀😀😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Entern skrev (8 minutter siden): Jaaaaaaaa😀😀😀😀😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Er enig med dere her vet ikke hva jeg er enig i da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 "Nederlag på nederlag, snart kutter jeg pulsen med en sag. Nederlag på nederlag, snart melder jeg meg inn i et tippelag..." Poesi i mine ører fra Jokke 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): "Nederlag på nederlag, snart kutter jeg pulsen med en sag. Nederlag på nederlag, snart melder jeg meg inn i et tippelag..." Poesi i mine ører fra Jokke 😎 Cassidy Tvillingene er 100% enige, det er vakker poesi.♥️♥️ MR SPEED skrev (8 minutter siden): Er enig med dere her vet ikke hva jeg er enig i da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Jula jula få ræva i gir snøft Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 MR SPEED skrev (11 minutter siden): Er enig med dere her vet ikke hva jeg er enig i da Du er enig i at Jokke er bra og at det er ille bra å ha det bra og at alle har det bra og kosær sæ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er 100% enige, det er vakker poesi.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Du er enig i at Jokke er bra og at det er ille bra å ha det bra og at alle har det bra og kosær sæ 💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene elsker Jokke sangen Bestevenn.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Jeg digger nesten alle Jokke-låter 🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars 2024 Del Skrevet 30. mars 2024 Trippelure skrev (6 minutter siden): Jeg digger nesten alle Jokke-låter 🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene er enige med deg der.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2024 Del Skrevet 31. mars 2024 (endret) Entern skrev (6 timer siden): Det finner vi ut etterhvert Hvordan får du det til med den emoji/mannen/klistermerke/osv hva en det heter? Har selv en smarttelefon. 🤔🤔 Endret 31. mars 2024 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars 2024 Del Skrevet 31. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Hvordan får du det til med den emoji/mannen/klistermerke/osv hva en det heter? Har selv en smarttelefon. 🤔🤔 Du går inn på smileys, lengst til venstre. Typisk ser du en enhjørning med forskjellige ansiktsuttrykk. Der er det en knapp du kan trykke og så lage custom avatar 😀 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars 2024 Del Skrevet 31. mars 2024 (endret) Entern skrev (53 minutter siden): Du går inn på smileys, lengst til venstre. Typisk ser du en enhjørning med forskjellige ansiktsuttrykk. Der er det en knapp du kan trykke og så lage custom avatar 😀 Det viser ingen enhjørning hos meg. 😒 Har Samsung telefon, forresten. Edit: Jeg fant en avatar costom, men Diskusjon.no støtter ikke den jeg har. 😑😑 Endret 31. mars 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars 2024 Del Skrevet 31. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Det viser ingen enhjørning hos meg. 😒 Har Samsung telefon, forresten. Edit: Jeg fant en avatar costom, men Diskusjon.no støtter ikke den jeg har. 😑😑 Så dumt 😞😞😞😞😞😞😞😞 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars 2024 Del Skrevet 31. mars 2024 MR SPEED skrev (47 minutter siden): @Entern 🤪 @MR SPEED😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå