Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hva skal vi være enig med lurer på det @Entern @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 GOOD mat se bilde 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (6 minutter siden): Det finner vi ut etterhvert Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ MR SPEED skrev (10 minutter siden): Hva skal vi være enig med lurer på det @Entern @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️ MR SPEED skrev (3 minutter siden): GOOD mat se bilde 😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (15 minutter siden): Vi er enige om at det er koselig å høre at våre venner har det bra og er glade og spiser god mat 😉🐶😍🥳 Jaaaaaaaa😀😀😀😀😀😀😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Entern skrev (8 minutter siden): Jaaaaaaaa😀😀😀😀😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Er enig med dere her vet ikke hva jeg er enig i da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars "Nederlag på nederlag, snart kutter jeg pulsen med en sag. Nederlag på nederlag, snart melder jeg meg inn i et tippelag..." Poesi i mine ører fra Jokke 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): "Nederlag på nederlag, snart kutter jeg pulsen med en sag. Nederlag på nederlag, snart melder jeg meg inn i et tippelag..." Poesi i mine ører fra Jokke 😎 Cassidy Tvillingene er 100% enige, det er vakker poesi.♥️♥️ MR SPEED skrev (8 minutter siden): Er enig med dere her vet ikke hva jeg er enig i da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (11 minutter siden): Er enig med dere her vet ikke hva jeg er enig i da Du er enig i at Jokke er bra og at det er ille bra å ha det bra og at alle har det bra og kosær sæ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er 100% enige, det er vakker poesi.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Du er enig i at Jokke er bra og at det er ille bra å ha det bra og at alle har det bra og kosær sæ 💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene elsker Jokke sangen Bestevenn.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Jeg digger nesten alle Jokke-låter 🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Jeg digger nesten alle Jokke-låter 🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene er enige med deg der.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Entern skrev (6 timer siden): Det finner vi ut etterhvert Hvordan får du det til med den emoji/mannen/klistermerke/osv hva en det heter? Har selv en smarttelefon. 🤔🤔 Endret 31. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Hvordan får du det til med den emoji/mannen/klistermerke/osv hva en det heter? Har selv en smarttelefon. 🤔🤔 Du går inn på smileys, lengst til venstre. Typisk ser du en enhjørning med forskjellige ansiktsuttrykk. Der er det en knapp du kan trykke og så lage custom avatar 😀 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars (endret) Entern skrev (53 minutter siden): Du går inn på smileys, lengst til venstre. Typisk ser du en enhjørning med forskjellige ansiktsuttrykk. Der er det en knapp du kan trykke og så lage custom avatar 😀 Det viser ingen enhjørning hos meg. 😒 Har Samsung telefon, forresten. Edit: Jeg fant en avatar costom, men Diskusjon.no støtter ikke den jeg har. 😑😑 Endret 31. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Det viser ingen enhjørning hos meg. 😒 Har Samsung telefon, forresten. Edit: Jeg fant en avatar costom, men Diskusjon.no støtter ikke den jeg har. 😑😑 Så dumt 😞😞😞😞😞😞😞😞 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (47 minutter siden): @Entern 🤪 @MR SPEED😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå