Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (22 minutter siden): Enighetsgjengen 🥳 Cassidy Tvillingene er Storfans av Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Trippelure skrev (52 minutter siden): Det var jeg også 😁 jeg liker å tenke at jeg fortsatt er det når det virkelig gjelder 😅😝 Hvorfor ikke tanke slik når du spiller/se horror spill/film? Da klarer du sikkert og spille/se det. 🥴🥴 Endret 17. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Cassidy Tvillingene tror ikke at det er så enkelt å tenke sånn når følelser, tanker og minner kommer frem.😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden): Hvorfor ikke tanke slik når du spiller/se horror spill/film? Da klarer du sikkert og spille/se det. 🥴🥴 Det er gøyere irl 🤪 Og så har jeg aspergers syndrom og litt fotografisk minne, så sånne ekle bilder/filmer fester seg på en annen måte i hodet mitt enn i hodet til folk flest 😬 Jeg har bedre audio-minne da og det værste for meg er egentlig lydene som hjernen min kan finne på å spille av igjen og igjen til jeg blir helt sprø 😵😵💫😮💨 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er gøyere irl 🤪 Og så har jeg aspergers syndrom og litt fotografisk minne, så sånne ekle bilder/filmer fester seg på en annen måte i hodet mitt enn i hodet til folk flest 😬 Jeg har bedre audio-minne da og det værste for meg er egentlig lydene som hjernen min kan finne på å spille av igjen og igjen til jeg blir helt sprø 😵😵💫😮💨 Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er gøyere irl 🤪 Og så har jeg aspergers syndrom og litt fotografisk minne, så sånne ekle bilder/filmer fester seg på en annen måte i hodet mitt enn i hodet til folk flest 😬 Jeg har bedre audio-minne da og det værste for meg er egentlig lydene som hjernen min kan finne på å spille av igjen og igjen til jeg blir helt sprø 😵😵💫😮💨 Hva betyr irl? 🤔 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene er Storfans av Enighetsgjengen.♥️♥️ Det er jeg også 😃🥳 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tror ikke at det er så enkelt å tenke sånn når følelser, tanker og minner kommer frem.😊😊 Det er sant! Og endel sånne lyder av vold og hyl og skrik trekker opp endel minner fra barndommen. Jeg har PTSD i tillegg til aspergers, og jeg orker ikke alltid å trekke opp dritt på nytt og på nytt. Men jeg liker noen typer vold på film da, Bruce Lee- filmer f.eks, hvor slemminger får juling 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Masse klemmer tilbake til dere 💚💚🐶🥰 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Hva betyr irl? 🤔 In Real Life 😉 virkelige verden, ikke den virtuelle. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er jeg også 😃🥳 Det er sant! Og endel sånne lyder av vold og hyl og skrik trekker opp endel minner fra barndommen. Jeg har PTSD i tillegg til aspergers, og jeg orker ikke alltid å trekke opp dritt på nytt og på nytt. Men jeg liker noen typer vold på film da, Bruce Lee- filmer f.eks, hvor slemminger får juling 😁🐶🥰 Ja og Cassidy Tvillingene liker godt klipp der nazister får juling.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Masse klemmer tilbake til dere 💚💚🐶🥰 In Real Life 😉 virkelige verden, ikke den virtuelle. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender klemmer tilbake vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene liker godt klipp der nazister får juling.😉😉 Ja det kan være tilfredsstillende å se at slemminger får bank sjøl når de har vært slemme 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Masse klemmer tilbake til dere 💚💚🐶🥰 In Real Life 😉 virkelige verden, ikke den virtuelle. Oki, der er jeg motsatt. 🙃🙃 Jeg liker og være badas i virtuelle ikke i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det kan være tilfredsstillende å se at slemminger får bank sjøl når de har vært slemme 😊🐶🥰 Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Oki, der er jeg motsatt. 🙃🙃 Jeg liker og være badas i virtuelle ikke i virkeligheten. Cassidy Tvillingene var Badass da vi var yngre, nå har tigrene blitt til pusekatter.🐯🐯😺😺😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Det er kaldt ute nå, -5°C her jeg bor... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Cassidy Tvillingene har overskyet og 3 plussgrader her i Bergen nå. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (5 timer siden): Da skal du få noen av meg 😃🐶🥰 Tusen takk 😀😀😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Jeg ble kjempetrøtt og la meg, litt teit egentlig for nå er jeg våken igjen 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Cassidy Tvillingene vet hvordan dette er.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet hvordan dette er.😉😉 Og nå skal jeg prøve å sove litt igjen 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå