Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke tanke slik når du spiller/se horror spill/film? Da klarer du sikkert og spille/se det. 🥴🥴

Det er gøyere irl 🤪 Og så har jeg aspergers syndrom og litt fotografisk minne, så sånne ekle bilder/filmer fester seg på en annen måte i hodet mitt enn i hodet til folk flest 😬 Jeg har bedre audio-minne da og det værste for meg er egentlig lydene som hjernen min kan finne på å spille av igjen og igjen til jeg blir helt sprø 😵😵‍💫😮‍💨

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er gøyere irl 🤪 Og så har jeg aspergers syndrom og litt fotografisk minne, så sånne ekle bilder/filmer fester seg på en annen måte i hodet mitt enn i hodet til folk flest 😬 Jeg har bedre audio-minne da og det værste for meg er egentlig lydene som hjernen min kan finne på å spille av igjen og igjen til jeg blir helt sprø 😵😵‍💫😮‍💨

Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi.♥️♥️

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Hva betyr irl? 🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er Storfans av Enighetsgjengen.♥️♥️

Det er jeg også 😃🥳

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tror ikke at det er så enkelt å tenke sånn når følelser, tanker og minner kommer frem.😊😊

Det er sant! Og endel sånne lyder av vold og hyl og skrik trekker opp endel minner fra barndommen. Jeg har PTSD i tillegg til aspergers, og jeg orker ikke alltid å trekke opp dritt på nytt og på nytt. Men jeg liker noen typer vold på film da, Bruce Lee- filmer f.eks, hvor slemminger får juling 😁🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi.♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Masse klemmer tilbake til dere 💚💚🐶🥰

TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå):

Hva betyr irl? 🤔

In Real Life 😉 virkelige verden, ikke den virtuelle.

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er jeg også 😃🥳

Det er sant! Og endel sånne lyder av vold og hyl og skrik trekker opp endel minner fra barndommen. Jeg har PTSD i tillegg til aspergers, og jeg orker ikke alltid å trekke opp dritt på nytt og på nytt. Men jeg liker noen typer vold på film da, Bruce Lee- filmer f.eks, hvor slemminger får juling 😁🐶🥰

Ja og Cassidy Tvillingene liker godt klipp der nazister får juling.😉😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Ja og Cassidy Tvillingene liker godt klipp der nazister får juling.😉😉

Ja det kan være tilfredsstillende å se at slemminger får bank sjøl når de har vært slemme 😊🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...