Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja og finne på noe annet enn plast 😁 Cassidy Tvillingene synes at butikkene kunne byttet ut plastposer med papirposer når man kjøper boller og rundstykker. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Det går helt fint, man kan alltids se opptaket av streamene mine på YT-Kanalen min. https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/featured Min Lord Major Terning valgte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt spill ønske i dag, Gylt. Er et horror spill for barn. 🤗 Ja men da var det like greit at jeg ikke så på det... Får bare mareritt av det og så hadde jeg nok horror i oppveksten min 😅🐶🥰 men jeg skal se på, eller se opptak når du spiller koselige spill 🤩👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja men da var det like greit at jeg ikke så på det... Får bare mareritt av det og så hadde jeg nok horror i oppveksten min 😅🐶🥰 men jeg skal se på, eller se opptak når du spiller koselige spill 🤩👍 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at butikkene kunne byttet ut plastposer med papirposer når man kjøper boller og rundstykker. Ja det hadde f.eks spart masse plast, og så hadde de sluppet å bli myke og ekle i skorpen 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det hadde f.eks spart masse plast, og så hadde de sluppet å bli myke og ekle i skorpen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 @Trippelure er liten pyse mus når det kommer til horror, selv om det er ment for barn. 🤪🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Cassidy Tvillingene tenker at enkelte ting kan trigge fortrengte minner fra barndommen. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): @Trippelure er liten pyse mus når det kommer til horror, selv om det er ment for barn. 🤪🥴🥴 🤣🤣🤣🤪 Ja jeg er en pyse når det gjelder sånt. Men jeg går på tur alene i skogen i mørket uten lys, og har sloss på ordentlig med tullinger, så jeg er ikke helt pyse irl altså 🤨😝 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at enkelte ting kan trigge fortrengte minner fra barndommen. Og som dere sier, jeg opplevde mye ekkelt i oppveksten, så jeg vil helst ha mest hyggelige ting å se på når jeg skal underholdes 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤪 Ja jeg er en pyse når det gjelder sånt. Men jeg går på tur alene i skogen i mørket uten lys, og har sloss på ordentlig med tullinger, så jeg er ikke helt pyse irl altså 🤨😝 Og som dere sier, jeg opplevde mye ekkelt i oppveksten, så jeg vil helst ha mest hyggelige ting å se på når jeg skal underholdes 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene vil også helst underholdes av hyggelige ting.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (7 minutter siden): 🤣🤣🤣🤪 Ja jeg er en pyse når det gjelder sånt. Men jeg går på tur alene i skogen i mørket uten lys, og har sloss på ordentlig med tullinger, så jeg er ikke helt pyse irl altså 🤨😝 Jeg derimot elsker horror spill og film. 🤗 Gylt er faktisk en av mine favoritt spill også. 🥰 Det er fult lov og ikke like horror. Hufta, det var ikke særlig. 😨 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg derimot elsker horror spill og film. 🤗 Gylt er faktisk en av mine favoritt spill også. 🥰 Det er fult lov og ikke like horror. Hufta, det var ikke særlig. 😨 Jeg liker å gå i skogen i mørket jeg, selvom jeg har truffet på noen skumle ting der også 🤪 Og hvis folk er tullinger som angriper eller ypper til bråk så tar jeg igjen 😈 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker å gå i skogen i mørket jeg, selvom jeg har truffet på noen skumle ting der også 🤪 Og hvis folk er tullinger som angriper eller ypper til bråk så tar jeg igjen 😈 Cassidy Tvillingene sloss også tilbake da vi var barn, vi banket ofte opp mobberne på skolen. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): @Trippelure er liten pyse mus når det kommer til horror, selv om det er ment for barn. 🤪🥴🥴 For en nusselig søt mus 😍 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene sloss også tilbake da vi var barn, vi banket ofte opp mobberne på skolen. Det gjorde jeg også 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Det gjorde jeg også 😝 Cassidy Tvillingene kunne være skikkelig Badass Boy & Badass Girl da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene kunne være skikkelig Badass Boy & Badass Girl da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen.🤣🤣 Det var jeg også 😁 jeg liker å tenke at jeg fortsatt er det når det virkelig gjelder 😅😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det var jeg også 😁 jeg liker å tenke at jeg fortsatt er det når det virkelig gjelder 😅😝 Ja Cassidy Tvillingene synes også at det er viktig å markere og si tydelig ifra om at man ikke finner oss i dritt. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene synes også at det er viktig å markere og si tydelig ifra om at man ikke finner oss i dritt. Helt enig 🥳 Og så gir man folk muligheten til å forbedre seg når man sier i fra, i min verden er det å bry seg om at folk skal bli bedre mennesker. Om man bare tier så vil dårlige ting bare fortsette å være dårlige, mange skjønner heller ikke at de oppfører seg dårlig før noen sier i fra 😉🐶🥰 Endret 17. mars 2024 av Trippelure Skriveleifer... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Og så gir man folk muligheten til å forbedre seg når man sier i fra, i min verden er det å bry seg om at folk skaø bli bedre mennesker. Om man bare tier så vil dårlige ring bare fortsette å være dårlige, mange skjønner heller ikke at de oppfører seg dårlig før noen sier i fra 😉🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars 2024 Del Skrevet 17. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.🥰🥰 Enighetsgjengen 🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå