Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja og finne på noe annet enn plast 😁 Cassidy Tvillingene synes at butikkene kunne byttet ut plastposer med papirposer når man kjøper boller og rundstykker. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Det går helt fint, man kan alltids se opptaket av streamene mine på YT-Kanalen min. https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/featured Min Lord Major Terning valgte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt spill ønske i dag, Gylt. Er et horror spill for barn. 🤗 Ja men da var det like greit at jeg ikke så på det... Får bare mareritt av det og så hadde jeg nok horror i oppveksten min 😅🐶🥰 men jeg skal se på, eller se opptak når du spiller koselige spill 🤩👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja men da var det like greit at jeg ikke så på det... Får bare mareritt av det og så hadde jeg nok horror i oppveksten min 😅🐶🥰 men jeg skal se på, eller se opptak når du spiller koselige spill 🤩👍 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at butikkene kunne byttet ut plastposer med papirposer når man kjøper boller og rundstykker. Ja det hadde f.eks spart masse plast, og så hadde de sluppet å bli myke og ekle i skorpen 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det hadde f.eks spart masse plast, og så hadde de sluppet å bli myke og ekle i skorpen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars @Trippelure er liten pyse mus når det kommer til horror, selv om det er ment for barn. 🤪🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Cassidy Tvillingene tenker at enkelte ting kan trigge fortrengte minner fra barndommen. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): @Trippelure er liten pyse mus når det kommer til horror, selv om det er ment for barn. 🤪🥴🥴 🤣🤣🤣🤪 Ja jeg er en pyse når det gjelder sånt. Men jeg går på tur alene i skogen i mørket uten lys, og har sloss på ordentlig med tullinger, så jeg er ikke helt pyse irl altså 🤨😝 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at enkelte ting kan trigge fortrengte minner fra barndommen. Og som dere sier, jeg opplevde mye ekkelt i oppveksten, så jeg vil helst ha mest hyggelige ting å se på når jeg skal underholdes 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤪 Ja jeg er en pyse når det gjelder sånt. Men jeg går på tur alene i skogen i mørket uten lys, og har sloss på ordentlig med tullinger, så jeg er ikke helt pyse irl altså 🤨😝 Og som dere sier, jeg opplevde mye ekkelt i oppveksten, så jeg vil helst ha mest hyggelige ting å se på når jeg skal underholdes 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene vil også helst underholdes av hyggelige ting.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): 🤣🤣🤣🤪 Ja jeg er en pyse når det gjelder sånt. Men jeg går på tur alene i skogen i mørket uten lys, og har sloss på ordentlig med tullinger, så jeg er ikke helt pyse irl altså 🤨😝 Jeg derimot elsker horror spill og film. 🤗 Gylt er faktisk en av mine favoritt spill også. 🥰 Det er fult lov og ikke like horror. Hufta, det var ikke særlig. 😨 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Jeg derimot elsker horror spill og film. 🤗 Gylt er faktisk en av mine favoritt spill også. 🥰 Det er fult lov og ikke like horror. Hufta, det var ikke særlig. 😨 Jeg liker å gå i skogen i mørket jeg, selvom jeg har truffet på noen skumle ting der også 🤪 Og hvis folk er tullinger som angriper eller ypper til bråk så tar jeg igjen 😈 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker å gå i skogen i mørket jeg, selvom jeg har truffet på noen skumle ting der også 🤪 Og hvis folk er tullinger som angriper eller ypper til bråk så tar jeg igjen 😈 Cassidy Tvillingene sloss også tilbake da vi var barn, vi banket ofte opp mobberne på skolen. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): @Trippelure er liten pyse mus når det kommer til horror, selv om det er ment for barn. 🤪🥴🥴 For en nusselig søt mus 😍 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene sloss også tilbake da vi var barn, vi banket ofte opp mobberne på skolen. Det gjorde jeg også 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det gjorde jeg også 😝 Cassidy Tvillingene kunne være skikkelig Badass Boy & Badass Girl da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene kunne være skikkelig Badass Boy & Badass Girl da vi gikk på barneskolen og på ungdomsskolen.🤣🤣 Det var jeg også 😁 jeg liker å tenke at jeg fortsatt er det når det virkelig gjelder 😅😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det var jeg også 😁 jeg liker å tenke at jeg fortsatt er det når det virkelig gjelder 😅😝 Ja Cassidy Tvillingene synes også at det er viktig å markere og si tydelig ifra om at man ikke finner oss i dritt. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene synes også at det er viktig å markere og si tydelig ifra om at man ikke finner oss i dritt. Helt enig 🥳 Og så gir man folk muligheten til å forbedre seg når man sier i fra, i min verden er det å bry seg om at folk skal bli bedre mennesker. Om man bare tier så vil dårlige ting bare fortsette å være dårlige, mange skjønner heller ikke at de oppfører seg dårlig før noen sier i fra 😉🐶🥰 Endret 17. mars av Trippelure Skriveleifer... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Og så gir man folk muligheten til å forbedre seg når man sier i fra, i min verden er det å bry seg om at folk skaø bli bedre mennesker. Om man bare tier så vil dårlige ring bare fortsette å være dårlige, mange skjønner heller ikke at de oppfører seg dårlig før noen sier i fra 😉🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i.🥰🥰 Enighetsgjengen 🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå