Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Nå har jeg brukt opp likes igjen 😂😂😂😂😂😂 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (6 minutter siden): Haha🤣🤣🤣🤣🤣 Hei på dere😊😊☺️☺️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (4 minutter siden): Nå har jeg brukt opp likes igjen 😂😂😂😂😂😂 Cassidy Tvillingene forstår, det er skikkelig kjipt. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår, det er skikkelig kjipt. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (8 minutter siden): Nå har jeg brukt opp likes igjen 😂😂😂😂😂😂 Da skal du få noen av meg 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars @Entern ikke gått tom gratis nå fikk du liks 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Oops jeg må sette på vaskemaskinen før det er for sent 😲 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): @Entern ikke gått tom gratis nå fikk du liks Cassidy Tvillingene Digger The Who.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Entern skrev (9 minutter siden): 😊😊☺️☺️ 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Ikke bli sure nå plz kan ta feil synes THE WHO ligner litt på THE Beatles Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ikke bli sure nå plz kan ta feil synes THE WHO ligner litt på THE Beatles Cassidy Tvillingene blir ikke sure, men vi er ikke enige. For The Beatles stiller i en helt egen klasse som er mye bedre.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars @Trippelure, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), antar at tre av fire av dere så meg sikkert streame i dag. 🤗🎮 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Trippelure, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), antar at tre av fire av dere så meg sikkert streame i dag. 🤗🎮 Cassidy Tvillingene så deg streame i dag, vi synes at det var en bra stream.🥰🥰🎮🎮 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Trippelure, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), antar at tre av fire av dere så meg sikkert streame i dag. 🤗🎮 Neeiiiii 😟 Jeg glemte det fordi jeg diskuterte dumme plastkorker🤬 Beklager virkelig det!!! Hva spilte du? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Neeiiiii 😟 Jeg glemte det fordi jeg diskuterte dumme plastkorker🤬 Beklager virkelig det!!! Hva spilte du? Cassidy Tvillingene synes at de nye korkene på brusflasker er helt idiotiske. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at de nye korkene på brusflasker er helt idiotiske. Ja jeg også, jeg mener at man burde fokusere på mer viktige ting om man vil redde miljøet 😁👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja jeg også, jeg mener at man burde fokusere på mer viktige ting om man vil redde miljøet 😁👍 Ja Cassidy Tvillingene tenker at all plasten som er i havet er et mye større miljøproblem. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): Neeiiiii 😟 Jeg glemte det fordi jeg diskuterte dumme plastkorker🤬 Beklager virkelig det!!! Hva spilte du? Det går helt fint, man kan alltids se opptaket av streamene mine på YT-Kanalen min. https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/featured Min Lord Major Terning valgte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt spill ønske i dag, Gylt. Er et horror spill for barn. 🤗 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at all plasten som er i havet er et mye større miljøproblem. Ja og finne på noe annet enn plast 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Det går helt fint, man kan alltids se opptaket av streamene mine på YT-Kanalen min. https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/featured Min Lord Major Terning valgte @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sitt spill ønske i dag, Gylt. Er et horror spill for barn. 🤗 Men da passet jo spillet godt for Cassidy Tvillingene siden vi er de to yngste her.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå