Sviskepott Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Blir ikke det mye å holde styr på og i mange lag, om en skal være med mange plasser samtidig? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars N-4K0 skrev (17 timer siden): Gi Geografiquizen en ny sjanse da @Trippelure, jeg har gitt et lettere hint TheDarkSycamore - SCM skrev (16 timer siden): Enda ikke sett noen nye folk i Discord samfunnet mitt. @Trippelure, du tar deg tid ser jeg. 🙃🙃😃 Hei begge to😉 Skal gjøre det når jeg får tid, har bare blitt litt mye på en gang de siste dagene...😁 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Sviskepott skrev (3 timer siden): Blir ikke det mye å holde styr på og i mange lag, om en skal være med mange plasser samtidig? Jo det syns jeg også 😅 Og så liker jeg å ha et liv utenfor o store internettet, f.eks. i skogen 🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars God fredag alle sammen, håper alle har det bra 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Jeg har vært hos frisøren i dag. 🤩 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Da har du gjort det jeg selv har tenkt på veldig lenge, men ennå ikke har fått surret meg til å gjøre. 👏 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Jeg klipper meg selv jeg også, helt kort og barberer huet når jeg gidder. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg klipper meg selv jeg også, helt kort og barberer huet når jeg gidder. DET har jeg tenkt at jeg skal gjøre en gang i dette livet, men jeg har ikke våget ennå. Det er så endelig liksom. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars En som har langt hår og kanskje har hatt det hele livet, særlig jenter/damer, vil sikkert føle det som noe veldig "endelig", men man får jo tak i gode parykker som sikkert ikke koster veldig mye hvis man tar det steget og føler at det var feil. I tillegg er det nok ikke alle som kler veldig kort hår eller har en hodeform som kler det. Det tar jo uansett for de fleste flere år å gro ut håret igjen, så det er definitivt noe man må tenke grundig gjennom. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Sviskepott skrev (1 time siden): DET har jeg tenkt at jeg skal gjøre en gang i dette livet, men jeg har ikke våget ennå. Det er så endelig liksom. Gjør det sent på høsten, da kan du gjemme deg under en lue hele vinteren om du skulle angre deg 😉 Til våren har det vokst såpass mye ut at du kan frisere det, selv om det bare er en kort gutte/gammel dame-sveis. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Trippelure skrev (1 time siden): Gjør det sent på høsten, da kan du gjemme deg under en lue hele vinteren om du skulle angre deg 😉 Til våren har det vokst såpass mye ut at du kan frisere det, selv om det bare er en kort gutte/gammel dame-sveis. Meg og kort hår hører ikke sammen.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Cassidy Tvillingene går sjeldent til frisør, vi synes at det er så dyrt. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Det var lurt Tripp! Ja jeg kan være ganske lur innimellom 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Cassidy Tvillingene synes at alle kan komme med lure ideer.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Dubidubadupidabadubidabadub 💚💛❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå