Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (18 minutter siden): Tusen❤️takk, håper dere har det bra 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det bra. Og vi håper at du og valpen også har det bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Koselig å se dere i dag @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Sviskepott og resten av gjengen 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det bra. Og vi håper at du og valpen også har det bra.🥰🥰 Vi kosær vårs 🐶🥰 Entern skrev (1 minutt siden): Koselig å se dere i dag @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Sviskepott og resten av gjengen Alltid koselig å se deg også Entern 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Entern skrev (6 minutter siden): Koselig å se dere i dag @Trippelure og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Sviskepott og resten av gjengen Trippelure skrev (4 minutter siden): Vi kosær vårs 🐶🥰 Alltid koselig å se deg også Entern 😃🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker godt å ha dere her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Cassidy Tvillingene har spist Kyllingsalat i dag vi.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Sjubiduba, sjabadibu 😁 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Gi Geografiquizen en ny sjanse da @Trippelure, jeg har gitt et lettere hint 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Enda ikke sett noen nye folk i Discord samfunnet mitt. @Trippelure, du tar deg tid ser jeg. 🙃🙃😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (35 minutter siden): @Trippelure, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ser her. Nå har jeg hatt en enorm oppdatering i Discord samfunnet mitt. Har ryddet litt i regel kanalen min, det skal være mer oversiktlig nå. Og lagde en ny kanal, med navn side-rolle-valg. 🤗🤗 Så at dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) var en snar tur innom samfunnet mitt tidligere. Hva syns dere om endringen jeg har gjort? 🤗🤔 Endret 14. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Så at dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) var en snar tur innom samfunnet mitt tidligere. Hva syns dere om endringen jeg har gjort? 🤗🤔 Cassidy Tvillingene så ikke så mye til endringene, for vi har hatt litt nett trøbbel i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene så ikke så mye til endringene, for vi har hatt litt nett trøbbel i dag. Hvordan går det ann!! Det er helt øverst i listen til venstre. Det skal alltids vise hvit skrift når er noe nye poster/aktivitet. 😳 Endret 14. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Hvordan går det ann!! Det er helt øverst i listen til venstre. Det skal alltids vise hvit skrift når er noe nye poster/aktivitet. 😳 Cassidy Tvillingene var bare en rask tur innom Discord i dag, men vi har ikke fått med os endringene.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene var bare en rask tur innom Discord i dag, men vi har ikke fått med os endringene.😊😊 Dere må være mer oppmerksom. 😔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Dere må være mer oppmerksom. 😔 Cassidy Tvillingene vet, men vi var litt opptatte med litt forskjellige ting på en gang. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet, men vi var litt opptatte med litt forskjellige ting på en gang. Jeg har sendt dere en PM på Discord nå. ☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): Jeg har sendt dere en PM på Discord nå. ☺️ Cassidy Tvillingene skal sjekke det nå etterpå.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars Meg og den der drøyingen. Jeg skulle liksom sove for ca 4 timer siden. 😔😔 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå