Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at han kanskje er full av energi igjen.🤣🤣🥰🥰 Ja, det går litt opp og ned og rundt om kring med der meste her,dessuren er valper ofte ikke så veldig kosete i lengden, det kommer med alderen😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, det går litt opp og ned og rundt om kring med der meste her,dessuren er valper ofte ikke så veldig kosete i lengden, det kommer med alderen😉🐶🥰 Ja det har Cassidy Tvillingene også opplevd med katter, at de ofte blir mer kosete med alderen. Når de er kattunger er de mer lekne.😻😻 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja det har Cassidy Tvillingene også opplevd med katter, at de ofte blir mer kosete med alderen. Når de er kattunger er de mer lekne.😻😻 Ja, sånn er det med valper også, de har ikke tid til så mye kos. Oppmerksomheten deres skifter fort og mye 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, sånn er det med valper også, de har ikke tid til så mye kos. Oppmerksomheten deres skifter fort og mye 🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene tror at det er sånn med menneskebarn også, for sånn var det med oss.😉😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene tror at det er sånn med menneskebarn også, for sånn var det med oss.😉😉 Ja det er mye å utforske og finne ut av når man er barn, uansett hvilken art man tilhører 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja det er mye å utforske og finne ut av når man er barn, uansett hvilken art man tilhører 😁🐶🥰 Ja det tenker Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Nå må jeg prøve å sove, ble plutselig veldig trøtt. God natta dere, håper dere får en fin natt og sover godt og drømmer no' flott når dere skal sove 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Nå må jeg prøve å sove, ble plutselig veldig trøtt. God natta dere, håper dere får en fin natt og sover godt og drømmer no' flott når dere skal sove 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 😃 Og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Nå skal jeg legge meg, natta folks. 💤😴😴💤💤😴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): Nå skal jeg legge meg, natta folks. 💤😴😴💤💤😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg Godtur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Jeg veier tusen kilo i armene og mitt indre fryser. Hold dere på avstand så jeg ikke smitter noen. 🤧 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars For trøtt hente cola Halo Halo våkn opp MR speed Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg veier tusen kilo i armene og mitt indre fryser. Hold dere på avstand så jeg ikke smitter noen. 🤧 God bedring 🍀☘️❤️🐶🥰 MR SPEED skrev (13 minutter siden): For trøtt hente cola Halo Halo våkn opp MR speed WAKE UP @MR SPEED 🤪🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg veier tusen kilo i armene og mitt indre fryser. Hold dere på avstand så jeg ikke smitter noen. 🤧 Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg veier tusen kilo i armene og mitt indre fryser. Hold dere på avstand så jeg ikke smitter noen. 🤧 Jeg tror ikke vi blir smittet via nettet, er jo du som har virus, ikke pc'n din, men god bedring 🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ønsker alle en god onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finonsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Tusen❤️takk, håper dere har det bra 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå