Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Chuck berry Are Fader OF rock & roll ❤️ Run rudolph run johnny B Goode you never can tell Route 66 CAROL ❤️ Sweet Little rock ‘n’ roller ROLL over Beethoven School DAY (ring ring goes THE bell) Too much monkey business roly poly Brown eyed handsome man Cassidy Tvillingene Digger Chuck Berry.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars CAROL (1977 version) memphis Tennessee (1977 version) Sweet Little sixteen (1977 version ) maybellene (1977 version) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra musikk.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Little richard THE KING ONLY KING ARE ELVIS ARON PRESLEY not Little Richard tutti frutti true fine mama can’t believe you wanna leave READY TEDDY baby slippin’ and slidin’ long tall sally miss Ann oh why? rip it up JENNY JENNY Endret 12. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Cassidy Tvillingene Digger Little Richard.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Cassidy Tvillingene synes at du poster mye bra musikk her nå.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at du poster mye bra musikk her nå.🥰🥰 Vet hva dere liker da 😚😚😚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): Vet hva dere liker da 😚😚😚 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Eg har det bra eg e fornøyd og gla' Shalala 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Eg har det bra eg e fornøyd og gla' Shalala 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Nå hører jeg på kul musikk som @TheDarkSycamore - SCM har mekka sjæl og postet i "Hvilken sang hører du på nå"-tråden 😎👍 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Trippelure skrev (8 minutter siden): Nå hører jeg på kul musikk som @TheDarkSycamore - SCM har mekka sjæl og postet i "Hvilken sang hører du på nå"-tråden 😎👍 Så kult at du digger den. Du får mer av hobbyen min vis du blir medlem i Discord samfunnet mitt. SCM-Cartel: https://discord.gg/k4Z4gYXshC Der deler jeg alt jeg liker holde på med. Du er hjertelig velkommen. 🙃 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er medlem i samfunnet mitt. 😃 Endret 12. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (17 minutter siden): Nå hører jeg på kul musikk som @TheDarkSycamore - SCM har mekka sjæl og postet i "Hvilken sang hører du på nå"-tråden 😎👍 TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Så kult at du digger den. Du får mer av hobbyen min vis du blir medlem i Discord samfunnet mitt. SCM-Cartel: https://discord.gg/k4Z4gYXshC Der deler jeg alt jeg liker holde på med. Du er hjertelig velkommen. 🙃 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er medlem i samfunnet mitt. 😃 Cassidy Tvillingene synes at du har et hyggelig og koselig samfunn på Discord @TheDarkSycamore - SCM🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at du har et hyggelig og koselig samfunn på Discord @TheDarkSycamore - SCM🥰🥰 Det er koselig og høre. 🥰🤗🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Det er koselig og høre. 🥰🤗🙃 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (16 minutter siden): Så kult at du digger den. Du får mer av hobbyen min vis du blir medlem i Discord samfunnet mitt. SCM-Cartel: https://discord.gg/k4Z4gYXshC Der deler jeg alt jeg liker holde på med. Du er hjertelig velkommen. 🙃 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er medlem i samfunnet mitt. 😃 Tusen❤️takk, ja kanskje jeg gjør det en dag 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, ja kanskje jeg gjør det en dag 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper du blir medlem der, for vi liker det hyggelige og koselige samfunnet der.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk, ja kanskje jeg gjør det en dag 😊🐶🥰 Den liken er alltids åpen. 🤗 Det ser jeg frem til. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper du blir medlem der, for vi liker det hyggelige og koselige samfunnet der.♥️♥️ Det er opp til ham selv hva han vil. 😳 Jeg delte jo invitasjonen inn dit. 🙃 Endret 13. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå