Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Trippelure skrev (3 timer siden): ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍 God tirsdag alle sammen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godtirsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godtirsdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper dere har sovet godt og har det bra! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper dere har sovet godt og har det bra! Cassidy Tvillingene har det veldig bra og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det veldig bra og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Det er godt å høre! Vi har det bra, litt mer futt i oss i dag enn i går, og har gått lang tur på formiddagen 🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Håper Voffe har en strålende dag 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 N-4K0 skrev (1 time siden): Håper Voffe har en strålende dag 🥰 Jo takk, det har han nok, han har fått langtur og kjøttbein i dag og ligger nå og sover i solnedgangens stråler 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Trippelure skrev (47 minutter siden): Jo takk, det har han nok, han har fått langtur og kjøttbein i dag og ligger nå og sover i solnedgangens stråler 🐶🥰 Voff voff voff voff til deg til hunden din Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Jeg var raskere enn min egen oppfattelse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg var raskere enn min egen oppfattelse. Ferdig nå 😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Voff voff voff voff til deg til hunden din Voffen sier voffvoff tilbake og jeg sier hei🐶🥰 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg var raskere enn min egen oppfattelse. ? Er det LEGO-relatert? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): ? Er det LEGO-relatert? Hoppet et steg for langt i Wikipedialeken Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Hoppet et steg for langt i Wikipedialeken Ahhh, jeg tenkte akkurat å slenge innom der en tur 😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Trippelure skrev (5 minutter siden): Voffen sier voffvoff tilbake og jeg sier hei🐶🥰 ? Er det LEGO-relatert? Det her er første Lego bilen bygget den 6 ganger etter vær andre var da jeg sluttet med nikotin pinnen røyken da slutt etter på 😃 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 N-4K0 skrev (5 minutter siden): Ai fåkt øp in de vikileken Såmtaims ai fåkk åpp in di tellelekene 🤪 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Det her er første Lego bilen bygget den 6 ganger etter vær andre var da jeg sluttet med nikotin pinnen røyken da slutt etter på 😃 Kult, bra du har klart å slutte å røyke Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13180439/Oscars-2024-John-Lennons-son-Sean-looks-spitting-image-late-father-puts-loved-display-girlfriend-Charlotte-Kemp-Muhl.html 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 MR SPEED skrev (44 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13180439/Oscars-2024-John-Lennons-son-Sean-looks-spitting-image-late-father-puts-loved-display-girlfriend-Charlotte-Kemp-Muhl.html ♥️♥️♥️♥️ MR SPEED skrev (1 time siden): Det her er første Lego bilen bygget den 6 ganger etter vær andre var da jeg sluttet med nikotin pinnen røyken da slutt etter på 😃 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Trippelure skrev (4 timer siden): Det er godt å høre! Vi har det bra, litt mer futt i oss i dag enn i går, og har gått lang tur på formiddagen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2024 Del Skrevet 12. mars 2024 Chuck berry Are Fader OF rock & roll ❤️ Run rudolph run johnny B Goode you never can tell Route 66 CAROL ❤️ Sweet Little rock ‘n’ roller ROLL over Beethoven School DAY (ring ring goes THE bell) Too much monkey business roly poly Brown eyed handsome man 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå