Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (3 timer siden): ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍 God tirsdag alle sammen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godtirsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godtirsdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper dere har sovet godt og har det bra! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Vi håper dere har sovet godt og har det bra! Cassidy Tvillingene har det veldig bra og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det veldig bra og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Det er godt å høre! Vi har det bra, litt mer futt i oss i dag enn i går, og har gått lang tur på formiddagen 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Håper Voffe har en strålende dag 🥰 Jo takk, det har han nok, han har fått langtur og kjøttbein i dag og ligger nå og sover i solnedgangens stråler 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (47 minutter siden): Jo takk, det har han nok, han har fått langtur og kjøttbein i dag og ligger nå og sover i solnedgangens stråler 🐶🥰 Voff voff voff voff til deg til hunden din Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Jeg var raskere enn min egen oppfattelse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg var raskere enn min egen oppfattelse. Ferdig nå 😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Voff voff voff voff til deg til hunden din Voffen sier voffvoff tilbake og jeg sier hei🐶🥰 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg var raskere enn min egen oppfattelse. ? Er det LEGO-relatert? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): ? Er det LEGO-relatert? Hoppet et steg for langt i Wikipedialeken Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Hoppet et steg for langt i Wikipedialeken Ahhh, jeg tenkte akkurat å slenge innom der en tur 😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Voffen sier voffvoff tilbake og jeg sier hei🐶🥰 ? Er det LEGO-relatert? Det her er første Lego bilen bygget den 6 ganger etter vær andre var da jeg sluttet med nikotin pinnen røyken da slutt etter på 😃 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars N-4K0 skrev (5 minutter siden): Ai fåkt øp in de vikileken Såmtaims ai fåkk åpp in di tellelekene 🤪 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): Det her er første Lego bilen bygget den 6 ganger etter vær andre var da jeg sluttet med nikotin pinnen røyken da slutt etter på 😃 Kult, bra du har klart å slutte å røyke Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13180439/Oscars-2024-John-Lennons-son-Sean-looks-spitting-image-late-father-puts-loved-display-girlfriend-Charlotte-Kemp-Muhl.html 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars MR SPEED skrev (44 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13180439/Oscars-2024-John-Lennons-son-Sean-looks-spitting-image-late-father-puts-loved-display-girlfriend-Charlotte-Kemp-Muhl.html ♥️♥️♥️♥️ MR SPEED skrev (1 time siden): Det her er første Lego bilen bygget den 6 ganger etter vær andre var da jeg sluttet med nikotin pinnen røyken da slutt etter på 😃 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (4 timer siden): Det er godt å høre! Vi har det bra, litt mer futt i oss i dag enn i går, og har gått lang tur på formiddagen 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Chuck berry Are Fader OF rock & roll ❤️ Run rudolph run johnny B Goode you never can tell Route 66 CAROL ❤️ Sweet Little rock ‘n’ roller ROLL over Beethoven School DAY (ring ring goes THE bell) Too much monkey business roly poly Brown eyed handsome man 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå