Maskinfører Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Maskinfører, det er slik det det det er. 🥴🥴🥴 Ja det er det Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene har akkurat spist nattmat nå.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars God start på uke nr 11 til dere alle 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (26 minutter siden): God start på uke nr 11 til dere alle 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 😉 Endret 11. mars av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 😉 Cassidy Tvillingene ser at du synger og danser.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du synger og danser.😉😉🥰🥰 Ja jeg digger å synge og danse 😁 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Jeg føler meg skikkelig barnslig som gleder meg til å hente en pakke med Lego senere Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Er vel ikke barnslig å glede seg vel? 🙃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) Trippelure skrev (5 timer siden): Er vel ikke barnslig å glede seg vel? 🙃 Hvem sier det er barnslig? Så klart det er lov og glede seg. Jeg derimot, gleder meg som et lite barn til Stellar Blade og DLC'en Elden Ring: Shadow Of The Erdtree og ikke minst M3gan 2.0 kommer. 🥰🥰🥰 Endret 11. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg føler meg skikkelig barnslig som gleder meg til å hente en pakke med Lego senere Hvorfor føler du det? 🤔 Det er jo lov og være barnslig noen ganger. 🤗 Endret 11. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Entern skrev (19 timer siden): Håper du får den snart Nei ikke kommet Lego klossene kommer fortere Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars N-4K0 skrev (6 timer siden): Jeg føler meg skikkelig barnslig som gleder meg til å hente en pakke med Lego senere Sånn føler jeg og når jeg har bestilt noe fint til meg selv 😊☺️👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (7 timer siden): Ja jeg digger å synge og danse 😁 Bra for det digger Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Hvorfor føler du det? 🤔 Det er jo lov og være barnslig noen ganger. 🤗 Joda, det er bare det at det er Lego Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene synes at det er bra å ha hobbyer.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra å ha hobbyer.🥰🥰 Det synes jeg og 😀😀 N-4K0 skrev (7 minutter siden): Joda, det er bare det at det er Lego Jeg samlet litt på Lego minifigs en stund Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Entern skrev (3 minutter siden): Det synes jeg og 😀😀 Jeg samlet litt på Lego minifigs en stund Cassidy Tvillingene håper at du har en finmandagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en finmandagskveld.🥰🥰 Det har jeg og det håper jeg at dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå