Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (5 minutter siden): Håper du får den snart Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 jeg håper dere har det bra og koser dere i kveld 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (18 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 jeg håper dere har det bra og koser dere i kveld 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss kjempemasse i kveld, og vi håper at du og valpen også koser dere.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss kjempemasse i kveld, og vi håper at du og valpen også koser dere.♥️♥️ Det er koselig å høre 🥰 Jeg koser meg masse, valpen er helt utslitt og bare sover 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er koselig å høre 🥰 Jeg koser meg masse, valpen er helt utslitt og bare sover 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut, vi gjetter at du og valpen kanskje skal på en liten kveldstur når han våkner.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut, vi gjetter at du og valpen kanskje skal på en liten kveldstur når han våkner.🥰🥰 Han har løpt rundt i hele dag, ble faktisk borte en times tid, og vi aner ikke hva han har holdt på med 😬 Vi kom hjem for ikke så lenge siden og gikk en liten tisserunde før vi gikk inn. Så jeg gidder ikke vekke han, og han har ikke behov for det heller 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Han har løpt rundt i hele dag, ble faktisk borte en times tid, og vi aner ikke hva han har holdt på med 😬 Vi kom hjem for ikke så lenge siden og gikk en liten tisserunde før vi gikk inn. Så jeg gidder ikke vekke han, og han har ikke behov for det heller 🐶🥰 Cassidy Tvillingene gjetter at han kanskje kommer til å sove til i morgen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at han kanskje kommer til å sove til i morgen.♥️♥️ Det kan godt hende, han har lettet på øyelokket et par ganger jeg har lagd lyd her, men de bare glir igjen og han sover videre 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det kan godt hende, han har lettet på øyelokket et par ganger jeg har lagd lyd her, men de bare glir igjen og han sover videre 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er søtt og koselig vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er søtt og koselig vi.♥️♥️ Ja, han er veldig søt og koselig, alle syns han er veldig søt 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (18 minutter siden): Ja, han er veldig søt og koselig, alle syns han er veldig søt 🐶🥰 Cassidy Tvillingene har jo sett bildet av han, og vi synes at han er veldig søt.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene har jo sett bildet av han, og vi synes at han er veldig søt.♥️♥️ Han har vokst endel nå, men er fortsatt veldig søt 😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): Han har vokst endel nå, men er fortsatt veldig søt 😉🐶🥰 Tusen Takk for bildene som Cassidy Tvillingene fikk av han på PM nå, vi synes at han er veldig søt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars (endret) @Maskinfører har stjelt @Gavekort sitt ikoniske dyr. lol 🥴🥴🙃 Endret 11. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene synes at profilbildet er megakult vi.😎😎 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Maskinfører har stjelt @Gavekort sitt ikoniske dyr. lol 🥴🥴🙃 Har jeg det ? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at profilbildet er megakult vi.😎😎 Ja ikkje sant ? 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Har jeg det ? Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ikkje sant ? 😉 Ja Cassidy Tvillingene digger det nye profilbildet ditt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene digger det nye profilbildet ditt.🥰🥰 Ja jeg også 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også 🥰🥰 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå