Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (30 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 God morgen tilbake til deg og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 Håper du og valpen har en fin morgen 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (1 time siden): Håper du og valpen har en fin morgen 😊🐶 Tusen❤️takk, vi har det fint og gleder oss til bursdagsfest og herjing på gården 😆🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk, vi har det fint og gleder oss til bursdagsfest og herjing på gården 😆🐶🥰 Det blir koselig for begge to 😊🥳🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars (endret) Entern skrev (16 minutter siden): Det blir koselig for begge to 😊🥳🐶 Ja, nå er han utålmodig etter å dra, jeg har pakket sekken med masse hundegodis (til hele hundeflokken) og da vet han hvor vi skal 🤣🐶🥰 Endret 10. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (16 minutter siden): Ja, nå er han utålmodig etter å dra, jeg har pakket sekken med masse hundegodis (til hele hundeflokken) og da vet han hvor vi skal 🤣🐶🥰 Oioioi 🐶☺️😆 da gleder han seg nok masse 🐶❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (4 minutter siden): Oioioi 🐶☺️😆 da gleder han seg nok masse 🐶❤️ Ja han har glodd intenst på meg, satt ned labben bestemt og kommet med masse misfornøyde og utålmodige lyder i 10-15 min(han er jo halvt husky og de kan å lage masse rare og morsomme lyder...), nå har han gitt opp og lagt seg ned på gulvet og stirrer tomt ut i luften 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja han har glodd intenst på meg, satt ned labben bestemt og kommet med masse misfornøyde og utålmodige lyder i 10-15 min(han er jo halvt husky og de kan å lage masse rare og morsomme lyder...), nå har han gitt opp og lagt seg ned på gulvet og stirrer tomt ut i luften 🤣🤣🤣🐶🥰 Så morsomt 🐶😆🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (7 timer siden): God morgen alle sammen Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 😊 God morgen tilbake til deg og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ God søndag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (47 minutter siden): Jeg har brukt opp likes igjen 😵💫 Cassidy Tvillingene synes at sånt er skikkelig kjipt vi. Entern skrev (48 minutter siden): God søndag 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at sånt er skikkelig kjipt vi. ♥️♥️ Ja det synes jeg og🥲🥲 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (1 minutt siden): Ja det synes jeg og🥲🥲 Cassidy Tvillingene regner med at du kan gi likes igjen etter midnatt.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene regner med at du kan gi likes igjen etter midnatt.😊😊☺️☺️ Håper det 😊😊☺️☺️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (1 minutt siden): Håper det 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at du får gi flere likes etter midnatt.🤞🤞🤞🤞 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at du får gi flere likes etter midnatt.🤞🤞🤞🤞 Tusen takk😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk😊😊☺️☺️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Venter på pakka Cassidy Tvillingene håper at du snart får den.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars MR SPEED skrev (21 minutter siden): Venter på pakka Håper du får den snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå