Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (3 minutter siden):

Jeg syns Ariana Grande har en bra stemme, men musikken hennes fenger meg ikke noe særlig, det lille jeg har hørt.

Helt enig, jeg hører ikke så mye på syngedame-popmusikk 😅

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er begge to bifile, vi har hatt crush på en del unge popstjerner da vi var tenåringer.:blush::blush:

Hehe, det skjønner jeg, var det selv i min ungdom 😁 Men jeg har gitt opp damer nå, det blir bare for mye drama hele tiden. Har egentlig gitt opp sånne ting generellt, har brent meg litt et par ganger for mye og det er mye hyggeligere å ha det fint alene enn drama med andre syns jeg 😜

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Hehe, det skjønner jeg, var det selv i min ungdom 😁 Men jeg har gitt opp damer nå, det blir bare for mye drama hele tiden. Har egentlig gitt opp sånne ting generellt, har brent meg litt et par ganger for mye og det er mye hyggeligere å ha det fint alene enn drama med andre syns jeg 😜

Cassidy Tvillingene er ikke interesserte i noe forhold noen av oss, men vi liker den følelsen å forelske oss i gutter og jenter.♥️♥️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er ikke interesserte i noe forhold noen av oss, men vi liker den følelsen å forelske oss i gutter og jenter.♥️♥️

Ja, det er koselig å være forelsket og sveve på rosa skyer 🥰 Jeg blir fortsatt betatt av folk av begge kjønn. Men noe har blitt litt ødelagt i meg, så klarer ikke å føle så mye mer enn det, men det er helt OK 😊

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, det er koselig å være forelsket og sveve på rosa skyer 🥰 Jeg blir fortsatt betatt av folk av begge kjønn. Men noe har blitt litt ødelagt i meg, så klarer ikke å føle så mye mer enn det, men det er helt OK 😊

Cassidy Tvillingene føler heller ikke at vi kan stole på andre mennesker på den måten som å være i kjæresteforhold.:no::no: Det er på grunn av oppveksten vår at det er sånn.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene føler heller ikke at vi kan stole på andre mennesker på den måten som å være i kjæresteforhold.:no::no: Det er på grunn av oppveksten vår at det er sånn.:yes::yes:

Ja for meg er det også sånn, men jeg har prøvd et par ganger og ble bare mer tillitsskada av det. Utroskap, løgner og svik er ikke hyggelig. Men jeg har lært å ha det fint alene og så hjelper det å ha noen gode venner. Dere er også heldige som har hverandre å stole på 🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja for meg er det også sånn, men jeg har prøvd et par ganger og ble bare mer tillitsskada av det. Utroskap, løgner og svik er ikke hyggelig. Men jeg har lært å ha det fint alene og så hjelper det å ha noen gode venner. Dere er også heldige som har hverandre å stole på 🐶🥰

Tusen Takk, ja det er Cassidy Tvillingene vi har alltid hatt hverandre helt siden vi var barn.🥰🥰👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (57 minutter siden):

Tusen Takk, ja det er Cassidy Tvillingene vi har alltid hatt hverandre helt siden vi var barn.🥰🥰👨‍🦰👩‍🦰

Nesten litt misunnelig på det, skulle ønske jeg også hadde noen som var så nær og forstod meg godt/ hadde oversikt over livet mitt fra før jeg ble født. Jeg unner dere virkelig å ha hverandre og ha sluppet å vokse opp i et dårlig miljø alene ❤️❤️🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (52 minutter siden):

Nesten litt misunnelig på det, skulle ønske jeg også hadde noen som var så nær og forstod meg godt/ hadde oversikt over livet mitt fra før jeg ble født. Jeg unner dere virkelig å ha hverandre og ha sluppet å vokse opp i et dårlig miljø alene ❤️❤️🐶🥰

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade i hjertene våre for de fine ordene fra deg.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade i hjertene våre for de fine ordene fra deg.♥️♥️

Jeg blir glad i hjertet mitt av å høre det og å si gode ord 🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene blir også glade i hjertene våre av å si gode ord.♥️♥️

❤️🐶🥰 Nå skal jeg gå en liten runde med valpen så han får tisse før vi skal prøve å sove, men jeg kommer innom og poster litt til før jeg skal sove 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...