Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.🥰🥰 Tusen❤️takk 🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Takk tikk tikk takk tikketakketikk 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Tiden går....fortere enn i går. 😕 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Er på besøk hos fattern og har spist lapskaus 😀👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Sviskepott skrev (29 minutter siden): Tiden går....fortere enn i går. 😕 Ja den gjør det etterhvert som vi blir eldre, men dagen er litt lenger i dag enn i går da 🌞 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Entern skrev (10 minutter siden): Er på besøk hos fattern og har spist lapskaus 😀👍 Det hørtes koselig ut, håper dere får en fin helg sammen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Trippelure skrev (26 minutter siden): Det hørtes koselig ut, håper dere får en fin helg sammen 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk, vi har det kjempekoselig hittil 😊👍 nå ser vi på gårsdagens Kongen Befaler sammen 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Entern skrev (1 time siden): Er på besøk hos fattern og har spist lapskaus 😀👍 😋😋 Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Det er digg å gå tur når jeg ikke lenger er så tungpustet og tett i brystet 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er digg å gå tur når jeg ikke lenger er så tungpustet og tett i brystet 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at du er bra igjen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er digg å gå tur når jeg ikke lenger er så tungpustet og tett i brystet 😃🐶🥰 Så fint du er frisk igjen 😀🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at du er bra igjen.♥️♥️ Enig 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at du er bra igjen.♥️♥️ Entern skrev (1 minutt siden): Så fint du er frisk igjen 😀🥰 Enig 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk! Jeg er ikke helt 100%, hoster litt fortsatt, men er mye mye bede og får ikke åndenød av å gå oppoverbakker 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk! Jeg er ikke helt 100%, hoster litt fortsatt, men er mye mye bede og får ikke åndenød av å gå oppoverbakker 😊 Jeg hoster også fortsatt men føler meg ganske frisk 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg hoster også fortsatt men føler meg ganske frisk 😊 Da håper jeg du blir fort kvitt hosten 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Trippelure skrev (7 minutter siden): Tusen❤️takk! Jeg er ikke helt 100%, hoster litt fortsatt, men er mye mye bede og får ikke åndenød av å gå oppoverbakker 😊 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Entern skrev (11 minutter siden): Så fint du er frisk igjen 😀🥰 Enig 😊😊☺️☺️ 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Da håper jeg du blir fort kvitt hosten 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk 😊🥰 Aller mest ønsker jeg å bli kvitt forkjølelsessårene på munnen 😑 heldigvis blir de bedre dag for dag 😅 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊🥰 Aller mest ønsker jeg å bli kvitt forkjølelsessårene på munnen 😑 heldigvis blir de bedre dag for dag 😅 Jeg får ikke sånne, bare såre lepper av kulde og vind generellt. Om jeg kommer over noe som hjelper mot sånt skal jeg si ifra 😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg får ikke sånne, bare såre lepper av kulde og vind generellt. Om jeg kommer over noe som hjelper mot sånt skal jeg si ifra 😊👍 🐶🥰 Takk for snille tanker 😊🥰 Jeg fikk det heller ikke før, åpenbart noe som slår inn når man blir middelaldrende 🤪😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Entern skrev (2 minutter siden): Takk for snille tanker 😊🥰 Jeg fikk det heller ikke før, åpenbart noe som slår inn når man blir middelaldrende 🤪😁 Bare hyggelig det! 😂 Ja jeg har så smått begynnt å merke det selv, at jeg ikke er 20år lenger 🤪😆 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mars 2024 Del Skrevet 8. mars 2024 Ariana Grande ga ut nytt album idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå