Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.🥰🥰 Tusen❤️takk 🐶🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Tiden går....fortere enn i går. 😕 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Er på besøk hos fattern og har spist lapskaus 😀👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Sviskepott skrev (29 minutter siden): Tiden går....fortere enn i går. 😕 Ja den gjør det etterhvert som vi blir eldre, men dagen er litt lenger i dag enn i går da 🌞 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Entern skrev (10 minutter siden): Er på besøk hos fattern og har spist lapskaus 😀👍 Det hørtes koselig ut, håper dere får en fin helg sammen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Trippelure skrev (26 minutter siden): Det hørtes koselig ut, håper dere får en fin helg sammen 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk, vi har det kjempekoselig hittil 😊👍 nå ser vi på gårsdagens Kongen Befaler sammen 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Entern skrev (1 time siden): Er på besøk hos fattern og har spist lapskaus 😀👍 😋😋 Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Det er digg å gå tur når jeg ikke lenger er så tungpustet og tett i brystet 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er digg å gå tur når jeg ikke lenger er så tungpustet og tett i brystet 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at du er bra igjen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er digg å gå tur når jeg ikke lenger er så tungpustet og tett i brystet 😃🐶🥰 Så fint du er frisk igjen 😀🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at du er bra igjen.♥️♥️ Enig 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at du er bra igjen.♥️♥️ Entern skrev (1 minutt siden): Så fint du er frisk igjen 😀🥰 Enig 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk! Jeg er ikke helt 100%, hoster litt fortsatt, men er mye mye bede og får ikke åndenød av å gå oppoverbakker 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk! Jeg er ikke helt 100%, hoster litt fortsatt, men er mye mye bede og får ikke åndenød av å gå oppoverbakker 😊 Jeg hoster også fortsatt men føler meg ganske frisk 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Entern skrev (4 minutter siden): Jeg hoster også fortsatt men føler meg ganske frisk 😊 Da håper jeg du blir fort kvitt hosten 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Tusen❤️takk! Jeg er ikke helt 100%, hoster litt fortsatt, men er mye mye bede og får ikke åndenød av å gå oppoverbakker 😊 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Entern skrev (11 minutter siden): Så fint du er frisk igjen 😀🥰 Enig 😊😊☺️☺️ 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Da håper jeg du blir fort kvitt hosten 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk 😊🥰 Aller mest ønsker jeg å bli kvitt forkjølelsessårene på munnen 😑 heldigvis blir de bedre dag for dag 😅 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊🥰 Aller mest ønsker jeg å bli kvitt forkjølelsessårene på munnen 😑 heldigvis blir de bedre dag for dag 😅 Jeg får ikke sånne, bare såre lepper av kulde og vind generellt. Om jeg kommer over noe som hjelper mot sånt skal jeg si ifra 😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg får ikke sånne, bare såre lepper av kulde og vind generellt. Om jeg kommer over noe som hjelper mot sånt skal jeg si ifra 😊👍 🐶🥰 Takk for snille tanker 😊🥰 Jeg fikk det heller ikke før, åpenbart noe som slår inn når man blir middelaldrende 🤪😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Entern skrev (2 minutter siden): Takk for snille tanker 😊🥰 Jeg fikk det heller ikke før, åpenbart noe som slår inn når man blir middelaldrende 🤪😁 Bare hyggelig det! 😂 Ja jeg har så smått begynnt å merke det selv, at jeg ikke er 20år lenger 🤪😆 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Ariana Grande ga ut nytt album idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå