Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars MR SPEED skrev (9 minutter siden): 😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Nå skal jeg varme meg Røros rømmegrøt 😃🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Nå skal jeg varme meg Røros rømmegrøt 😃🥰🥳 Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.😋😋 Ja, jeg er så glad 😃 endelig kan man få kjøpt det i butikk, ikke bare på Oda eller i Røros-traktene 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, jeg er så glad 😃 endelig kan man få kjøpt det i butikk, ikke bare på Oda eller i Røros-traktene 🥳 Cassidy Tvillingene pleier helst å spise rømmegrøt og spekemat om sommeren vi.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier helst å spise rømmegrøt og spekemat om sommeren vi.😋😋 Jeg spiser rømmegrøt når som helst, jeg elsker rømmegrøt 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg spiser rømmegrøt når som helst, jeg elsker rømmegrøt 🥰 Cassidy Tvillingene liker også rømmegrøt, men vi blir dessverre fort kvalm hvis vi spise for mye. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (24 minutter siden): Nå skal jeg varme meg Røros rømmegrøt 😃🥰🥳 Kos deg masse med grøten 😊👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også rømmegrøt, men vi blir dessverre fort kvalm hvis vi spise for mye. Det kan jeg forstå, jeg blir heldigvis ikke det, så jeg skal spise en hel boks alene 😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også rømmegrøt, men vi blir dessverre fort kvalm hvis vi spise for mye. Det blir jeg og Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Entern skrev (Akkurat nå): Kos deg masse med grøten 😊👍 Tusen❤️takk 😊 jeg håper du koser deg og har en fin kveld 🍀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Entern skrev (1 minutt siden): Det blir jeg og Cassidy Tvillingene liker best spekematen ved siden av rømmegrøten vi.😋😋 Trippelure skrev (2 minutter siden): Det kan jeg forstå, jeg blir heldigvis ikke det, så jeg skal spise en hel boks alene 😁 Da synes Cassidy Tvillingene at du er heldig.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): 😁 Det syns jeg også 😋 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Nå er rømmegrøten straks ferdig 😃🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 jeg håper du koser deg og har en fin kveld 🍀 Takk det gjør jeg, ser på Kongen Befaler 😀😀😀 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Nå er rømmegrøten straks ferdig 😃🥳 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene håper at alle har en fintorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at alle har en fintorsdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk og det samme ønskes dere fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk og det samme ønskes dere fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og valpen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå