Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, han kastet opp i stad, men ser ut til å være bedre nå 🐶🥰 Jeg kan jo ikke la vær å gå tur med han, men det ble de lengste turene akkurat...Vi var ute og gikk i en time i dag da, så nå blir det vel tilbake til normalen 😁 Anbefaler virkelig Weledas Everon-leppepomade! ❤️ Jepp, det var det middelet Cassidy Tvillingene brukte da vi hadde såre og sprukne lepper.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Jepp, det var det middelet Cassidy Tvillingene brukte da vi hadde såre og sprukne lepper.👨🦰👩🦰👍👍 🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): 🐶🥰👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (45 minutter siden): Ja, han kastet opp i stad, men ser ut til å være bedre nå 🐶🥰 Jeg kan jo ikke la vær å gå tur med han, men det ble de lengste turene akkurat...Vi var ute og gikk i en time i dag da, så nå blir det vel tilbake til normalen 😁 Anbefaler virkelig Weledas Everon-leppepomade! ❤️ Så bra han er bedre!!🐶😊❤️ Og takk for tips 😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har også hatt såre lepper begge to. Og det er et forferdelig herk. Enighetsgjengen 😊😊😊👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Entern skrev (Akkurat nå): Så bra han er bedre!!🐶😊❤️ Og takk for tips 😊👍 Enighetsgjengen 😊😊😊👍👍👍 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Entern skrev (4 minutter siden): Så bra han er bedre!!🐶😊❤️ Og takk for tips 😊👍 Enighetsgjengen 😊😊😊👍👍👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Helt enig 🐶🥰🤩🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🐶🥰🤩🥳 Enighetsgjengen er den beste gjengen ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig 🐶🥰🤩🥳 Entern skrev (2 minutter siden): Enighetsgjengen er den beste gjengen ❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Entern skrev (2 minutter siden): Enighetsgjengen er den beste gjengen ❤️❤️❤️❤️❤️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ WooHooWooHooHoooooo 🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): WooHooWooHooHoooooo 🥳 Woohoo å woohoo 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): WooHooWooHooHoooooo 🥳 Entern skrev (Akkurat nå): Woohoo å woohoo 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene Wooer og Hooer med vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Entern skrev (4 minutter siden): Woohoo å woohoo 🥳🥳🥳 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Wooer og Hooer med vi.🥰🥰 😎🥳 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (27 minutter siden): 😎🥳 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Cassidy Tvillingene poster Beatlessanger på spreng nå.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Det gjør jeg også, og et par av de kiler i ørene Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg også, og et par av de kiler i ørene Cassidy Tvillingene tenker at det er en herlig følelse vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Det kan Cassidy Tvillingene forstå. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Jeg er generellt veldig glad i deilige lyder inn i øret mitt 😁🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå