Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (6 timer siden):

Tusen takk for snillhet mot dame i sin beste alder. :D 
Jeg skal klippe den ut og henge den i glass og ramme på veggen min her. 

Det er alltid godt. :)  Hva skulle vi ha gjort hvis dagene bare var en rekke bortover med tall som het noe, men vi ikke hadde helga og ukene som går rundt i ring? Jeg ser i alle fall på ei uke som en lukket ring. En mnd blir en bolk med fire rundinger i seg og selve året er en STOR ring. :D 

Aner jeg en liten handlelyst i de ordene der? 😃

Lykke til. 🤗

Det går opp og det går ned. Sånn er livet og dermed er vel alt i rute da. :D God bedring til deg og hils lille vennen din. 

 

Trippelure skrev (7 timer siden):

Ja, jeg så det, begynnte å savne dere også 🐶🥰 Trengte en digital-skjerm-pause, og så ble jeg litt dårlig av å ha vært litt tynnkledd ute. Så har bare slappet av de siste dagene og prøver å bli frisk 😁

 

Håper dere koser dere med maten 🍀☘️😉

Góða ferð í borgina 😁

Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin onsdagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 timer siden):

God onsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og gleder seg over å være midtveis i uka 🍀☘️🐶🥰

God onsdag 😀 så godt å se deg 😊😊😊😊😊😊😊

Trippelure skrev (7 timer siden):

Ja, jeg så det, begynnte å savne dere også 🐶🥰 Trengte en digital-skjerm-pause, og så ble jeg litt dårlig av å ha vært litt tynnkledd ute. Så har bare slappet av de siste dagene og prøver å bli frisk 😁

 

Håper dere koser dere med maten 🍀☘️😉

Góða ferð í borgina 😁

Oisann håper du er bedre nå 😊 og håper vi får se deg litt oftere igjen 😊😊😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin onsdagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk, vi slapper av og håper at dere koser dere 🍀☘️🐶🥰

Entern skrev (2 minutter siden):

God onsdag 😀 så godt å se deg 😊😊😊😊😊😊😊

Oisann håper du er bedre nå 😊 og håper vi får se deg litt oftere igjen 😊😊😊😊

Tusen❤️takk, ja det går framover, men er veldig irriterende og slitsomt med surkling i brystet 😮‍💨 Leste at du også har vært syk, håper du er helt frisk og har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Tusen❤️takk, vi slapper av og håper at dere koser dere 🍀☘️🐶🥰

Tusen❤️takk, ja det går framover, men er veldig irriterende og slitsomt med surkling i brystet 😮‍💨 Leste at du også har vært syk, håper du er helt frisk og har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰

♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Tusen❤️takk, vi slapper av og håper at dere koser dere 🍀☘️🐶🥰

Tusen❤️takk, ja det går framover, men er veldig irriterende og slitsomt med surkling i brystet 😮‍💨 Leste at du også har vært syk, håper du er helt frisk og har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰

Huff ja det er kjedelig å være forkjølet 🤧 jeg er omtrent helt frisk men fikk såre lepper som bruker litt tid på å ordne seg 😷 ellers er alt ok 😀 håper du blir frisk snart 😀 godt du har en liten kompis til å holde humøret og helsa oppe 🐶😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Huff ja det er kjedelig å være forkjølet 🤧 jeg er omtrent helt frisk men fikk såre lepper som bruker litt tid på å ordne seg 😷 ellers er alt ok 😀 håper du blir frisk snart 😀 godt du har en liten kompis til å holde humøret og helsa oppe 🐶😊

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du er bedre nå.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker valpen Godbedring.🐶🐶♥️♥️

Tusen❤️takk, jeg tror det går bedre med han, han løp litt rundt her i stad med ballen sin og nå sover han og drømmer søtt 🐶🥰 Tenkte å gå en tur med han når han våkner 😊

Entern skrev (16 minutter siden):

Huff ja det er kjedelig å være forkjølet 🤧 jeg er omtrent helt frisk men fikk såre lepper som bruker litt tid på å ordne seg 😷 ellers er alt ok 😀 håper du blir frisk snart 😀 godt du har en liten kompis til å holde humøret og helsa oppe 🐶😊

Godt å høre at du er frisk, men såre lepper er noe herk! Jeg blir fort sår og tørr på lepper og hender om vinteren. Jeg bruker ofte carmex når jeg er ute for å forebygge. Men om jeg har fått såre lepper, bruker jeg Weleda sin Everon-leppepomade. Den er det masse bivoks i og den leger mine lepper veldig raskt, bokstavelig talt over natta. 

Ja, jeg må jo ut på tur med han, men på mandag og i går var det mest slitsomt. Var så tungt å gå opp bakken hjem, hadde nesten ikke pust. Og med dundrene hodepine ville jeg helst bare bli inne under dyna. Men jeg tror at man blir fortere frisk om man beveger på seg i frisk luft, så det er godt å ha han 😆🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Tusen❤️takk, jeg tror det går bedre med han, han løp litt rundt her i stad med ballen sin og nå sover han og drømmer søtt 🐶🥰 Tenkte å gå en tur med han når han våkner 😊

Godt å høre at du er frisk, men såre lepper er noe herk! Jeg blir fort sår og tørr på lepper og hender om vinteren. Jeg bruker ofte carmex når jeg er ute for å forebygge. Men om jeg har fått såre lepper, bruker jeg Weleda sin Everon-leppepomade. Den er det masse bivoks i og den leger mine lepper veldig raskt, bokstavelig talt over natta. 

Ja, jeg må jo ut på tur med han, men på mandag og i går var det mest slitsomt. Var så tungt å gå opp bakken hjem, hadde nesten ikke pust. Og med dundrene hodepine ville jeg helst bare bli inne under dyna. Men jeg tror at man blir fortere frisk om man beveger på seg i frisk luft, så det er godt å ha han 😆🐶🥰

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at det går bra med valpen.♥️♥️🐶🐶

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (16 minutter siden):

Tusen❤️takk, jeg tror det går bedre med han, han løp litt rundt her i stad med ballen sin og nå sover han og drømmer søtt 🐶🥰 Tenkte å gå en tur med han når han våkner 😊

Godt å høre at du er frisk, men såre lepper er noe herk! Jeg blir fort sår og tørr på lepper og hender om vinteren. Jeg bruker ofte carmex når jeg er ute for å forebygge. Men om jeg har fått såre lepper, bruker jeg Weleda sin Everon-leppepomade. Den er det masse bivoks i og den leger mine lepper veldig raskt, bokstavelig talt over natta. 

Ja, jeg må jo ut på tur med han, men på mandag og i går var det mest slitsomt. Var så tungt å gå opp bakken hjem, hadde nesten ikke pust. Og med dundrene hodepine ville jeg helst bare bli inne under dyna. Men jeg tror at man blir fortere frisk om man beveger på seg i frisk luft, så det er godt å ha han 😆🐶🥰

Har valpen også vært syk??😭

Håper dere blir gode og friske fort begge to ❤️❤️❤️❤️

Tøft at du orket tur tross sykdom 😎😎😎😎

Ja såre lepper er noe skikkelig herk 😞

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Har valpen også vært syk??😭

Håper dere blir gode og friske fort begge to ❤️❤️❤️❤️

Tøft at du orket tur tross sykdom 😎😎😎😎

Ja såre lepper er noe skikkelig herk 😞

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har også hatt såre lepper begge to. Og det er et forferdelig herk.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (16 minutter siden):

Har valpen også vært syk??😭

Håper dere blir gode og friske fort begge to ❤️❤️❤️❤️

Tøft at du orket tur tross sykdom 😎😎😎😎

Ja såre lepper er noe skikkelig herk 😞

Ja, han kastet opp i stad, men ser ut til å være bedre nå 🐶🥰 Jeg kan jo ikke la vær å gå tur med han, men det ble de lengste turene akkurat...Vi var ute og gikk i en time i dag da, så nå blir det vel tilbake til normalen 😁

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har også hatt såre lepper begge to. Og det er et forferdelig herk.:yes::yes:

Anbefaler virkelig Weledas Everon-leppepomade! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...