Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sviskepott skrev (2 timer siden):

En hjertelig plass å komme inn i og det er hyggelig på en trøtt morgenkvist. Dere ER noen snillinger alle sammen. ❤️

Du er en snill dame og fortjener snillhet i retur :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har savnet deg her. Vi håper at du og valpen har det fint.♥️♥️

Ja, jeg så det, begynnte å savne dere også 🐶🥰 Trengte en digital-skjerm-pause, og så ble jeg litt dårlig av å ha vært litt tynnkledd ute. Så har bare slappet av de siste dagene og prøver å bli frisk 😁

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skal spise sushi nå vi.🍣🍣😋😋

Håper dere koser dere med maten 🍀☘️😉

TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden):

I dag skal jeg til city en tur.

Góða ferð í borgina 😁

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 time siden):

Du er en snill dame og fortjener snillhet i retur :) 

Tusen takk for snillhet mot dame i sin beste alder. :D 
Jeg skal klippe den ut og henge den i glass og ramme på veggen min her. 

Trippelure skrev (47 minutter siden):

God onsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og gleder seg over å være midtveis i uka 🍀☘️🐶🥰

Det er alltid godt. :)  Hva skulle vi ha gjort hvis dagene bare var en rekke bortover med tall som het noe, men vi ikke hadde helga og ukene som går rundt i ring? Jeg ser i alle fall på ei uke som en lukket ring. En mnd blir en bolk med fire rundinger i seg og selve året er en STOR ring. :D 

TheDarkSycamore - SCM skrev (37 minutter siden):

I dag skal jeg til city en tur.

Aner jeg en liten handlelyst i de ordene der? 😃

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skal spise sushi nå vi.🍣🍣😋😋

Lykke til. 🤗

Trippelure skrev (27 minutter siden):

 Trengte en digital-skjerm-pause, og så ble jeg litt dårlig av å ha vært litt tynnkledd ute. Så har bare slappet av de siste dagene og prøver å bli frisk

Det går opp og det går ned. Sånn er livet og dermed er vel alt i rute da. :D God bedring til deg og hils lille vennen din. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Det er alltid godt. :)  Hva skulle vi ha gjort hvis dagene bare var en rekke bortover med tall som het noe, men vi ikke hadde helga og ukene som går rundt i ring? Jeg ser i alle fall på ei uke som en lukket ring. En mnd blir en bolk med fire rundinger i seg og selve året er en STOR ring. :D 

Det går opp og det går ned. Sånn er livet og dermed er vel alt i rute da. :D God bedring til deg og hils lille vennen din. 

Så gøy, jeg visualiserer også tiden på den måten 😆 

Tusen❤️takk for det, er bedre nå, men litt hodepine og surkling i lungene fremdeles. Lillevennen tar i mot alle hilsner med entusiastiske, hoppende suss og håper du har en strålende flott dag 🤣🐶🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Lillevennen tar i mot alle hilsner med entusiastiske, hoppende suss og håper du har en strålende flott dag 🤣🐶🥰

Jeg liker hoppende hund med hoppende susser og logrende hale og vil aldri dytte en slik venn ned for å ikke få hår eller støv eller annet på mine klær. Hundekontakt og glede betyr mer for meg enn plettfrie klær. :D Håper å bli kjent med mange hunder i mitt neste liv. Andre hyggelige dyr også. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Jeg liker hoppende hund med hoppende susser og logrende hale og vil aldri dytte en slik venn ned for å ikke få hår eller støv eller annet på mine klær. Hundekontakt og glede betyr mer for meg enn plettfrie klær. :D Håper å bli kjent med mange hunder i mitt neste liv. Andre hyggelige dyr også. 

Ja, er ganske enig med deg der 🐶🥰 Men som hundeeier er han mitt ansvar og mange liker ikke sånn hoppende entusiasme, noen blir redde også 😟 Så jeg prøver å dressere han til å ikke hoppe sånn, men han er så glad i ALLE og vil gjerne hilse. Og så føler jeg at jeg dreper sjelen hans litt hver gang jeg nekter han det og holder han igjen 😔 Det er ikke bare bare å ha en valp og alle hensyn man må ta. Han har heldigvis roet seg såpass at han ikke hopper på absolutt alle vi går forbi 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 time siden):

Aner jeg en liten handlelyst i de ordene der? 😃

Det trenger ikke bety det. 🙃🙃 Var kun innom Hjerterom og spiste middag, dem serverte lapskaus. Også møtte jeg noen kjente fjes der. 😃 Også var jeg en snartur innom platebutikken Puskass, for og høre om de har funnet det jeg ville ha, det hadde de ikke. 💽🎧

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...