TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde nok bannet høylytt begge to, og gitt opp hele greien. Det ser jeg som ja på spørsmålet mitt. 😏 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det ser jeg som ja på spørsmålet mitt. 😏 Cassidy Tvillingene bekrefter at du har 100% rett vår venn.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde nok bannet høylytt begge to, og gitt opp hele greien. Neeeeeeeeeeeeeeeei CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 3. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Nå fikk jeg varsel at Ps5 harddiscen var full. En ny runde med 45 minutters venting. Nå begynner jeg og bli utålmodig her. 😳 @Maskinfører Det forstår jeg ☹️😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Neeeeeeeeeeeeeeeei CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene er rastløse og utålmodige. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det forstår jeg ☹️😳 Men frykt ikke, det skal bli streaming i dag, enten eller. Bedre seint enn aldri, er ikke det man sier da? 🤗😏 Endret 3. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Men frykt ikke, det skal bli streaming i dag, enten eller. Bedre seint enn aldri, er ikke det man sier da? 🤗😏 Joda det er det 🤗🤗🤗😀😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Cassidy Tvillingene gjetter at man kan si at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Det er absolutt sant @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars N-4K0 skrev (10 minutter siden): Det er absolutt sant @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier for det.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Cassidy Tvillingene har savnet @Trippelure her i helgen, vi håper at han og valpen har det bra. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene har savnet @Trippelure her i helgen, vi håper at han og valpen har det bra. Jeg har også savnet han og håper @Trippelure og valpen har det bra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Entern skrev (4 minutter siden): God morgen alle sammen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en godmorgen og en fin dag på jobb.🥰🥰 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg har også savnet han og håper @Trippelure og valpen har det bra Cassidy Tvillingene håper at han besøker oss her igjen snart.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en godmorgen og en fin dag på jobb.🥰🥰 Cassidy Tvillingene håper at han besøker oss her igjen snart.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ og håper dere også får en fin mandag 😊😊☺️☺️ Og at vi snart får besøk av Trippelure igjen ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Entern skrev (5 timer siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ og håper dere også får en fin mandag 😊😊☺️☺️ Og at vi snart får besøk av Trippelure igjen ❤️ Bare Hyggelig, og ja Cassidy Tvillingene håper også at han snart besøker oss her igjen.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Tripp har vel ikke bekreftet noe såvidt jeg har sett, men utifra skrivemåten mener jeg at Tripp er hun, ikke han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå