Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere våre forumvenner.♥️♥️ Og vi tenker på dere 😊😊☺️☺️ og håper dere koser dere i kveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Entern skrev (Akkurat nå): Og vi tenker på dere 😊😊☺️☺️ og håper dere koser dere i kveld 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene koser oss i kveld begge to.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Det ble bare tull med streamen min i dag. 😔😔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig kjipt ut vi. Årsaken var at jeg trudde faktisk spillet var ferdig installert når jeg installerte den i går. Hadde jeg vist bedre, da hadde ikke dette tullballet oppstått. 😌🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Årsaken var at jeg trudde faktisk spillet var ferdig installert når jeg installerte den i går. Hadde jeg vist bedre, da hadde ikke dette tullballet oppstått. 😌🙄 OK, men Cassidy Tvillingene synes uansett at det er kjipt når tull eller rot oppstår. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Entern skrev (52 minutter siden): Og vi tenker på dere 😊😊☺️☺️ og håper dere koser dere i kveld 😊😊☺️☺️ Ja med werther’S Original caramel popcorn 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars (endret) Beklager minimal deltagelse, men jeg er supertrøtt og har halvsovet for tv med en ufo-film på. Må legge meg. Natta til alle sammen. Hygg dere. Endret 3. mars av Sviskepott Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (9 minutter siden): Ja med werther’S Original caramel popcorn 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (2 minutter siden): Beklager minimal deltagelse, men jeg er supertrøtt og har halvsovet for tv med en ufo-film på. Må legge meg. Natta til alle sammen. Hygg dere. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (2 minutter siden): Beklager minimal deltagelse, men jeg er supertrøtt og har halvsovet for tv med en ufo-film på. Må legge meg. Natta til alle sammen. Hygg dere. Riktig GOOD nTt leger meg selv snart selv har lagt meg da må sitte litt å ikke bare ligge 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 Tusen takk CC ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Tusen takk CC ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Nå fikk jeg varsel at Ps5 harddiscen var full. En ny runde med 45 minutters venting. Nå begynner jeg og bli utålmodig her. 😳 @Maskinfører 1 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Nå fikk jeg varsel at Ps5 harddiscen var full. En ny runde med 45 minutters venting. Nå begynner jeg og bli utålmodig her. 😳 @Maskinfører Men du er uansett mye mer tålmodig enn Cassidy Tvillingene, det kan vi to skrive under på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ser ut som det blir sein søndags streaming i dag. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (12 minutter siden): Beklager minimal deltagelse, men jeg er supertrøtt og har halvsovet for tv med en ufo-film på. Må legge meg. Natta til alle sammen. Hygg dere. Sov godt Sviskepott 😴😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Cassidy Tvillingene lurer på om søndagsstreamen strekker seg til over midnatt denne søndagen??🤔🤔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Men du er uansett mye mer tålmodig enn Cassidy Tvillingene, det kan vi to skrive under på. Så, hvis dere hadde vært i mine sko akkurat nå, så hadde det vel ikke blidt streaming i det hele tatt, antar jeg rett? 😌 Forresten, det har jeg skjønt for lenge siden. 🤗 Endret 3. mars av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Så, hvis dere hadde vært i mine sko akkurat nå, så hadde det vel ikke blidt streaming i det hele tatt, antar jeg rett? 😌Forresten, det har jeg skjønt for lenge siden. 🤗 Cassidy Tvillingene hadde nok bannet høylytt begge to, og gitt opp hele greien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå