Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (23 minutter siden): Jeg surrer virkelig stort mellom to tråder her og banner folk/nede på havna om hverandre. Beklager det. Haha det må være lov når det er søndag formiddag Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Entern skrev (25 minutter siden): Haha det må være lov når det er søndag formiddag Setter pris på at du er i det romslige hjørnet, men hva med resten av uka da? 😂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (22 minutter siden): Setter pris på at du er i det romslige hjørnet, men hva med resten av uka da? 😂 Må være lov da og 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (3 timer siden): Jeg surrer virkelig stort mellom to tråder her og banner folk/nede på havna om hverandre. Beklager det. Banner SVISKA GÅR BRA DU INGEN ER FEIL FRIE DU 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Som Speed sier, ingen er feilfrie, alle surrer vi innimellom 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ingen er perfekte og det er bedre sånn, selv om enkelte tar det litt for langt i gal retning. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (3 minutter siden): Ingen er perfekte og det er bedre sånn, selv om enkelte tar det litt for langt i gal retning. Det er kloke og sanne ord, som Cassidy Tvillingene er helt enige i.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars (endret) Den som ikke har feil spyr jeg av men har ikke noe med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 @Sviskepott Endret 3. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars De som virker feilfrie uten at de skryter av det eller ser på seg selv som feilfrie har jeg null og niks imot, det er de som ser på seg selv som feilfrie og perfekte og skryter av at de alltid har rett eller lignende som gjør meg irritert. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Takk. Da slapper jeg av og gjør så godt jeg kan. Dere er noen snille venner. 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Du som er snill og grei og trivelig fortjener det samme tilbake 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (16 minutter siden): Du som er snill og grei og trivelig fortjener det samme tilbake 😊 Enig 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars N-4K0 skrev (3 timer siden): De som virker feilfrie uten at de skryter av det eller ser på seg selv som feilfrie har jeg null og niks imot, det er de som ser på seg selv som feilfrie og perfekte og skryter av at de alltid har rett eller lignende som gjør meg irritert. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Sviskepott skrev (3 timer siden): Takk. Da slapper jeg av og gjør så godt jeg kan. Dere er noen snille venner. N-4K0 skrev (57 minutter siden): Du som er snill og grei og trivelig fortjener det samme tilbake 😊 Entern skrev (41 minutter siden): Enig 😊 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😀😀😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Entern skrev (7 minutter siden): Hei @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😀😀😊😊☺️☺️ Hei @Entern Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Hei @Entern Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ Hei 😊😊☺️☺️ det har jeg 😀😀 MR SPEED skrev (Akkurat nå): GOOD kveld her dere ❤️❤️ Gooooooood kveld 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (9 minutter siden): GOOD kveld her dere ❤️❤️ Entern skrev (8 minutter siden): Hei 😊😊☺️☺️ det har jeg 😀😀 Gooooooood kveld 😀 Cassidy Tvillingene tenker på dere våre forumvenner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå