Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Cassidy Tvillingene Digger Bra Musikk.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Delvis skrev (6 minutter siden): @MR SPEED Hva vil du si er beste album til Kiss? Har hørt på flere i det siste, syns Rock and Roll Over fra 1976 spesielt var bra 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Cassidy Tvillingene Digger KISS vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Jeg har alltid hørt at Destroyer var best men da var det feil 😅😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (2 minutter siden): Jeg har alltid hørt at Destroyer var best men da var det feil 😅😀 Cassidy Tvillingene synes at all musikken deres er bra vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at all musikken deres er bra vi. Ikke opera da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ikke opera da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👎 Cassidy Tvillingene snakker om musikken til KISS her.♥️♥️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (1 time siden): Jeg har alltid hørt at Destroyer var best men da var det feil 😅😀 Den er også bra, og det er alltid en smaksak 🙂 Likte bare lydebildet på Rock an Roll over så veldig bra. Merket at Eddie Kramer har produsert plata. Det er en produsent jeg alltid har likt, og han har tydelig satt sitt preg på produksjonen der. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Cassidy Tvillingene synes at all musikken til KISS er bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Hvis jeg sier "flireboks", hva ser du for deg? Jeg ser for meg en pappboks med flireansikt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Cassidy Tvillingene får ingen bestemte bilder i hodene våre av det.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Hvis man ser på noe morsomt på flimreboksen, blir det da en flireboks? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Hvis man ser på noe morsomt på flimreboksen, blir det da en flireboks? Cassidy Tvillingene tenker mer en Skratteboks eller en Gapskratteboks vi.😉😉🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Men Cassidy Tvillingene har ikke hatt flimreboks hos oss siden desember 2016.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Jeg har ikke min egen flimreboks lenger, men mora mi sin står her i kjelleren hvor jeg bor. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke min egen flimreboks lenger, men mora mi sin står her i kjelleren hvor jeg bor. Cassidy Tvillingene forstår. Vi vet ikke hva som går på flimreboksen lengre siden vi ikke har sett på den på flere år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Delvis skrev (6 timer siden): @MR SPEED Hva vil du si er beste album til Kiss? Har hørt på flere i det siste, syns Rock and Roll Over fra 1976 spesielt var bra Noen av mine favoritt album ikke for musikken men for de ser kulle ut Spoiler 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (14 minutter siden): Noen av mine favoritt album ikke for musikken men for de ser kulle ut Skjul innhold ♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå