Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Tikka fra Fjordland vare bare ok ikke saritas beste å lage selv men ikke for meg da Cassidy Tvillingene elsker Tikka.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar 1.mars i morgen og jeg har sett vårtegn i dag, snøklokker 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Valkyrje. skrev (Akkurat nå): 1.mars i morgen og jeg har sett vårtegn i dag, snøklokker 🥰 Cassidy Tvillingene så de første snøklokkene i Bergen forrige lørdag vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar (endret) Valkyrje. skrev (28 minutter siden): 1.mars i morgen og jeg har sett vårtegn i dag, snøklokker 🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene så de første snøklokkene i Bergen forrige lørdag vi.🥰🥰 Så koselig ☺️ Når jeg var barn var HESTEHOV det store vårtegnet☺️🥰plukket alltid hestehov når jeg var liten 😊 Beste vårtegnet her jeg er nå er alt regnet 🌧️🌧️🌧️🌧️🌧️ Det gjør at isen og snøen forsvinner fortere og det er bra 😀👍 Endret 29. februar av Entern Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (1 minutt siden): Så koselig ☺️ Når jeg var barn var HESTEHOV det store vårtegnet☺️🥰plukket alltid hestehov når jeg var liten 😊 Beste vårtegnet her jeg er nå er alt regnet 🌧️🌧️🌧️🌧️🌧️ Det gjør at isen og snøen forsvinner fortere og det er bra 😀👍 Cassidy Tvillingene synes at Hestehov er en fin blomst.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Hestehov er en fin blomst.🥰🥰 Jeg er også veldig glad i hestehov, og blåveis og hvitveis, det er vårblomstene mine ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (2 minutter siden): Jeg er også veldig glad i hestehov, og blåveis og hvitveis, det er vårblomstene mine ❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker de blomstene også, vi har Hestehov og Hvitveis her i Bergen. Vi husker Blåveis fra vi var barn og bodde i Oslo. Men det er dessverre ikke så mye Blåveis her i Bergen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker de blomstene også, vi har Hestehov og Hvitveis her i Bergen. Vi husker Blåveis fra vi var barn og bodde i Oslo. Men det er dessverre ikke så mye Blåveis her i Bergen.🥰🥰 Og jeg har ikke sett så mye snøklokker ❤️ er nok forskjellige blomster forskjellige steder 😊 I nærheten av leiligheten min er det et sted der det alltid er masse blåveis🥰❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (Akkurat nå): Og jeg har ikke sett så mye snøklokker ❤️ er nok forskjellige blomster forskjellige steder 😊 I nærheten av leiligheten min er det et sted der det alltid er masse blåveis🥰❤️ Cassidy Tvillingene så de første snøklokkene i skogen hvor vi bor nå forrige lørdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene så de første snøklokkene i skogen hvor vi bor nå forrige lørdag.🥰🥰 Så koselig 🥰🥰 håper været er ok så dere kan gå på koselige skogsturer 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (1 minutt siden): Så koselig 🥰🥰 håper været er ok så dere kan gå på koselige skogsturer 🥰🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Det blir fint 😊😊☺️☺️ Og jeg gleder meg til å spasere lange turer også når isen forsvinner😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (10 minutter siden): Det blir fint 😊😊☺️☺️ Og jeg gleder meg til å spasere lange turer også når isen forsvinner😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er heldige med at snøen og isen har regnet bort her i Bergen nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er heldige med at snøen og isen har regnet bort her i Bergen nå.🥰🥰 Så heldige dere er 🥰🥰her blir nok isen og snøen liggende noen dager til 😅😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (9 minutter siden): Så heldige dere er 🥰🥰her blir nok isen og snøen liggende noen dager til 😅😅 Men Cassidy Tvillingene er nok redde for at vi kommer til å få mer snø og is både i Bergen og i Oslo i løpet av mars-april.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene er nok redde for at vi kommer til å få mer snø og is både i Bergen og i Oslo i løpet av mars-april.😉😉 Det håper jeg dere slipper 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (Akkurat nå): Det håper jeg dere slipper 😊😊 Det håper Cassidy Tvillingene også, og vi håper at du også slipper det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det håper Cassidy Tvillingene også, og vi håper at du også slipper det.🥰🥰 Takk🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Entern skrev (2 minutter siden): Takk🥰🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar @MR SPEED Hva vil du si er beste album til Kiss? Har hørt på flere i det siste, syns Rock and Roll Over fra 1976 spesielt var bra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå