Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Denne softisen var jo falig god. Den ble oppspilt på 1, 2,3. 🥰😋😋 Edit: Dette er faktisk også min første kamerabilde fra min nye mobil. 📸 Cassidy Tvillingene synes at den softisen ser sykt digg ut.😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Tyrkisk pepper is er gammel nå da, jeg laget den selv 5 poser tyrkisk pepper fløte du må røre elle tiden nesten da @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tyrkisk pepper is er gammel nå da, jeg laget den selv 5 poser tyrkisk pepper fløte du må røre elle tiden nesten da @TheDarkSycamore - SCM Cassidy Tvillingene synes at den isen ser sykt digg ut.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Trykk her er mobilen til @TheDarkSycamore - SCM bra valg DS 😃👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin natt.♥️♥️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Gratulerer med ny mobil SCM 🙂 Vil ha snart ny jeg også. batteriet på Motorolaen er skrale saker, må lade hele tiden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Cassidy Tvillingene henger sammen her inne som vanlig vi.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Jeg har hatt min telefon i under to år, den er på konstant, men trenger forhåpentligvis ikke å kjøpe ny på lenge enda. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene bruker mobilene våre veldig sjeldent vi.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin og god natt, enten dere skal sove eller være våkne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar (endret) Delvis skrev (5 timer siden): Gratulerer med ny mobil SCM 🙂 Vil ha snart ny jeg også. batteriet på Motorolaen er skrale saker, må lade hele tiden Min gamle var også sånn, spiser strøm til frokost. Gamle mobilen min kræsjet drit ofte også, det var pga interne minnenet var fylt opp. Ble drittlei den der kræsingen til slutt. Takk forresten. Endret 28. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Martelè skrev (5 timer siden): Jeg er ikke alltids så hip Velkommen i tråden Martele 😀 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Entern skrev (1 minutt siden): Velkommen i tråden Martele 😀 Takker så mye Entern 😄 hyggelig 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Endelig fikk jeg time hos kiropraktor 👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Min gamle var også sånn, spiser strøm til frokost. Gamle mobilen min kræsjet drit ofte også, det var pga interne minnenet var fylt opp. Ble drittlei den der kræsingen til slutt. Takk forresten. Husk @TheDarkSycamore - SCM å @Delvis å lade batteriet til 80% gjør det selv nå batteriet holder lenger da Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (8 minutter siden): Husk @TheDarkSycamore - SCM å @Delvis å lade batteriet til 80% gjør det selv nå batteriet holder lenger da Har fulgt det tipset lenge har AccuBatteri appen som varsler også. Litt forskjellige meninger har jeg sett om 80 og mange sier 85 er best. Lade mellom 60 og 85 sier de. Men jeg syns ikke det gjorde noe bedre, syns den lader seg langsommere ut når jeg tar en full lading fra nesten tom til 100 %. Da se det ut som batteriet likte det bedre Det var sånn med klattlading som ikke ble anbefalt før, da tappet den seg fort ut, og sånn ser det ut nå også. Men det er da en ting, hva som er best for batteriets levelengde er en annen ting. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Martelè skrev (3 timer siden): Takker så mye Entern 😄 hyggelig Velkommen skal du være 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Rolling stone rocker VIRKLIG bra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå