MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Får skrive litt mens rygg smertene er ok nei ikke 1»»% ok😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @MR SPEED @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @Entern Nå har jeg ordnet meg ny mobiltelefon, Samsung a54. Kostet meg 5999kr. 😃📱 Cassidy Tvillingene Gratulerer deg med ny Mobil vi.🥰🥰📱📱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Får skrive litt mens rygg smertene er ok nei ikke 1»»% ok😃 Cassidy Tvillingene ønsker deg fortsatt Godbedring.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Kan hende jeg er heldig da 3 dager motorsykkel kiropraktor i morgen da ringe da men pakka kommer om 3 dager ja ja THED GRATIS MED NY MOBIL DA @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg fortsatt Godbedring.🥰🥰 Det trenger jeg for første gleder meg i morgen til kiropraktor tomme ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Det trenger jeg for første gleder meg i morgen til kiropraktor tomme ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): @MR SPEED @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @Entern Nå har jeg ordnet meg ny mobiltelefon, Samsung a54. Kostet meg 5999kr. 😃📱 Gratulerer 😀🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fintirsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Takk og takk det samme 😊😊☺️☺️ Jeg er forkjølt 🤧 men koser meg med masse morsom TV😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Entern skrev (1 minutt siden): Takk og takk det samme 😊😊☺️☺️ Jeg er forkjølt 🤧 men koser meg med masse morsom TV😀 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut med morsomt tv, og vi ønsker deg Godbedring med forkjølelsen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Når jeg postet denne emojien 🏃🏼♂️ i emoji tråden minnet den meg om en kompis på KG jeg savner å tulle med 🥲 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut med morsomt tv, og vi ønsker deg Godbedring med forkjølelsen.♥️♥️ Masse gøy 😀😀😀 og tusen takk 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Entern skrev (3 minutter siden): Når jeg postet denne emojien 🏃🏼♂️ i emoji tråden minnet den meg om en kompis på KG jeg savner å tulle med 🥲 ♥️♥️ Entern skrev (2 minutter siden): Masse gøy 😀😀😀 og tusen takk 😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du koser deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene Gratulerer deg med ny Mobil vi.🥰🥰📱📱 MR SPEED skrev (1 time siden): Kan hende jeg er heldig da 3 dager motorsykkel kiropraktor i morgen da ringe da men pakka kommer om 3 dager ja ja THED GRATIS MED NY MOBIL DA @TheDarkSycamore - SCM Entern skrev (51 minutter siden): Gratulerer 😀🥳 Takker, nikker og neier. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du koser deg.♥️♥️ Tusen takk 😀😀 Nå har jeg bl.a. sett Calle Hellevang Larsen synge Lisa Gikk Til Skolen i Axl Rose stil 😆😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Takker, nikker og neier. 🙃🙃 ♥️♥️ Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😀😀 Nå har jeg bl.a. sett Calle Hellevang Larsen synge Lisa Gikk Til Skolen i Axl Rose stil 😆😆 Cassidy Tvillingene synes at det høres morsomt ut vi.🥰🥰🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at det høres morsomt ut vi.🥰🥰🤣🤣 Ja det er det 😆😆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Entern skrev (2 minutter siden): Ja det er det 😆😆 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar (endret) Denne softisen var jo falig god. Den ble opp spist på 1, 2,3. 🥰😋😋 Edit: Dette er faktisk også min første kamerabilde fra min nye mobil. 📸 Endret 28. februar av TheDarkSycamore - SCM 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå