Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (8 timer siden):

Jeg har litt "fobi" mot å bli fettete på fingrene og foretrekker å bruke et eller annet så jeg slipper hudkontakt. Til ostepop, popcorn og andre ting bruker jeg en sånn metallklype/tang til mat som jeg kuttet ut pga. dårlig utforming på endene :p 

Cassidy Tvillingene spiser ofte mat med fingrene for Fish and Chips for eksempel er fingermat.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Entern skrev (4 timer siden):

Hurra for engangshansker :new_woot::fun:

Jeg misliker engangshansker...

 

 

...nei tuller bare. 😛😜😝 Dem er kjempe fine. Det er bare det at jeg kan være kræsne på enkelte av hanske typer, liker kun noen få merker. Hvis jeg skal absolutt kjøpe noen, da vil jeg gjerne ha de som er minst kleblige, og lett og få på. 😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan egentlig fingerspise all mat utenom suppe, grøt eller mat med saus på.😉😉

Jeg og :) 

TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden):

Jeg misliker engangshansker...

 

 

...nei tuller bare. 😛😜😝 Dem er kjempe fine. Det er bare det at jeg kan være kræsne på enkelte av hanske typer, liker kun noen få merker. Hvis jeg skal absolutt kjøpe noen, da vil jeg gjerne ha de som er minst kleblige, og lett og få på. 😊😊

Det skjønner jeg godt 😊👍 plastikk hansker kan være litt ubehagelige 😅

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden):

Det vet Cassidy Tvillingene, det er vi også. Men vi har roet oss litt ned med det.:yes::yes:

Jeg vil nok aldri slutte å 💙e og 👍e mye som vennene mine poster, særlig i de koseligste trådene :) og ting jeg liker i diskusjonstråder :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...