Gå til innhold

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene spiser kun snacks med hendene våre.😉😉

Jeg har litt "fobi" mot å bli fettete på fingrene og foretrekker å bruke et eller annet så jeg slipper hudkontakt. Til ostepop, popcorn og andre ting bruker jeg en sånn metallklype/tang til mat som jeg kuttet ut pga. dårlig utforming på endene :p 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (23 minutter siden):

Jeg har litt "fobi" mot å bli fettete på fingrene og foretrekker å bruke et eller annet så jeg slipper hudkontakt. Til ostepop, popcorn og andre ting bruker jeg en sånn metallklype/tang til mat som jeg kuttet ut pga. dårlig utforming på endene :p 

Det skjønner jeg, veldig irriterende å bli fettete på hendene :confused:

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Ja, og får man fett fra pommes frites eller annen mat på fingrene er det bortimot umulig å bli kvitt alt uten å vaske hendene også.

 

TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

Fetthet har ikke jeg noe i mot. Men jeg derimot har litt fobi mot klisshet fra syltetøy glass, sjokkolade pålegg, honing boks, varme og svette gåtterier, den type klisshet.

Misliker begge deler særlig siden jeg tegner og disse tingene vil man ikke ha på tegnearkene :confused:

Lenke til kommentar

Feilen med ting som man liker godt og gjerne spiser...er at det kun er den første biten, første smaken av krydder eller hva det nå er...som gir det kicket jeg er ute etter. Alt som kommer etter er en repetisjon hvor smaken blir svakere og svakere og til sist tygger en bare på tomgang og gammel vane. Egentlig. 🤓

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...