Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene Digger Digger Rolling Stones.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir med på Hurraingen vi.🥳🥳 Trippelure skrev (35 minutter siden): Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳 Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳 Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳 Hurragjengen? 🙃 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra for Hurragjengen.🥳🥳 Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳 og hurra for hurragjengen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Entern skrev (1 minutt siden): Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳 og hurra for hurragjengen Cassidy Tvillingene sier oss 100% enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier oss 100% enige.♥️♥️ 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Entern skrev (1 minutt siden): 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene blir med på mer Hurrainger vi.🥳🥳 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Her var det mye feiring og hurraing. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir med på mer Hurrainger vi.🥳🥳 Hurra Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (6 minutter siden): Her var det mye feiring og hurraing. Ja det har vært skikkelig stemning Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Nå må jeg sove 🥱😴 god natt alle 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar N-4K0 skrev (6 minutter siden): Her var det mye feiring og hurraing. Ja Cassidy Tvillingene har startet Hurragjengen her inne sammen med @Trippelure og valpen og @Entern🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Entern skrev (1 minutt siden): Hurra 🥳🥳 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Den første setningen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Da sier Cassidy Tvillingene den siste setningen vi.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar ...men her inne blir det aldri den første og ikke den siste. Jeg har talt! 😮 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Sviskepott skrev (18 minutter siden): ...men her inne blir det aldri den første og ikke den siste. Jeg har talt! 😮 Som du sa nå er nesten jul i tråden sorry @Sviskepott er ikke til deg…. Sier det bare til deg til ((((hurra folket as ))))da 😜😝🤪 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Koselig med nesten jul i tråden stadig vekk! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Gjør en CC nå MR SPEED SELV ØNSKER DERE ALLE SAMMEN EN GODFREDAG❤️❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar (endret) Jeg hadde en rar drøm nå i natt. Drømte om naboen min over gangen. I drømmen hadde han ordnet opp mot 5 til 6 drit svære tv'er. Sikkert opp mot 80 til 90 tommers flat skjermens tv'er alle sammen. Han måtte låne litt av leiligheten min for og sette dem opp. Han fikk lov til det. Noen av de tv'ne var skreddersyd, kasoriet/rammen kunne lyse i mange forskjellige farger. Til og med hadde han ordnet seg en ny bærbarpc, den var også skreddersyd, samme greia. Syns det var drit kult. Jeg spurte han faktisk om; -hvorfor så mange tv'er? Og er du ikke redd for og fått et baksmell? Han sa ingenting, og nøkket litt på skuldrene på begge spørsmålene. Da sa jeg; ja ja, du om det. Så kom familien hans på besøk etter han fikset alt sammen. Fikk hilst på dem også. Det var en koselig familie, mor, far, (nå er jeg litt usikker) tror det var søskenbarn og dens sin unge. Fikk lov til og komme inn dit også. Både min og naboen sin leilighet var så annerledes i drømmen i forhold til virkeligheten. Etter jeg har besøk naboen, så begynte jeg så smått og våkne. Endret 23. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Rapporter Del Skrevet 23. februar Oda kommer snart 😃 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå