Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden):

Cassidy Tvillingene blir med på Hurraingen vi.🥳🥳:fun::fun:

Trippelure skrev (35 minutter siden):

Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳

Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳

Hurra🥳Hurra🥳Hurra🥳

Hurragjengen? 🙃

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra for Hurragjengen.🥳🥳:fun::fun:

Hurra for Enighetsgjengen 🥳🥳🥳 og hurra for hurragjengen:fun:

Lenke til kommentar

Jeg hadde en rar drøm nå i natt. Drømte om naboen min over gangen. I drømmen hadde han ordnet opp mot 5 til 6 drit svære tv'er. Sikkert opp mot 80 til 90 tommers flat skjermens tv'er alle sammen. Han måtte låne litt av leiligheten min for og sette dem opp. Han fikk lov til det. Noen av de tv'ne var skreddersyd, kasoriet/rammen kunne lyse i mange forskjellige farger. Til og med hadde han ordnet seg en ny bærbarpc, den var også skreddersyd, samme greia. Syns det var drit kult.

Jeg spurte han faktisk om; -hvorfor så mange tv'er? Og er du ikke redd for og fått et baksmell? Han sa ingenting, og nøkket litt på skuldrene på begge spørsmålene. Da sa jeg; ja ja, du om det. Så kom familien hans på besøk etter han fikset alt sammen. Fikk hilst på dem også. Det var en koselig familie, mor, far, (nå er jeg litt usikker) tror det var søskenbarn og dens sin unge. Fikk lov til og komme inn dit også.

Både min og naboen sin leilighet var så annerledes i drømmen i forhold til virkeligheten. Etter jeg har besøk naboen, så begynte jeg så smått og våkne.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...