Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): CHATTER DERE 👍👍 @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jepp, Cassidy Tvillingene har blitt Chattegutten og Chattejenten vi.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar MR SPEED skrev (55 minutter siden): CHATTER DERE 👍👍 @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jada 😁 jeg kom bare på at jeg nesten ikke har spist i dag, så måtte lage meg litt mat 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jada 😁 jeg kom bare på at jeg nesten ikke har spist i dag, så måtte lage meg litt mat 😋 Cassidy Tvillingene skjønner den, for det er viktig og godt å spise.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene skjønner den, for det er viktig og godt å spise.😋😋🥰🥰 Ja, jeg lagde meg "Hurtig mac'n cheese" 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, jeg lagde meg "Hurtig mac'n cheese" 😋 Cassidy Tvillingene liker veldig godt Biff & Makaroni, men vi spiser det ikke så ofte siden det er så dyrt med biff.😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt Biff & Makaroni, men vi spiser det ikke så ofte siden det er så dyrt med biff.😋😋 Jeg syns omtrent alt er dyrt for tiden 😣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg syns omtrent alt er dyrt for tiden 😣 Ja det kan Cassidy Tvillingene si oss helt enige med deg i. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det kan Cassidy Tvillingene si oss helt enige med deg i. Enighetsgjengen 😁🥳🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Enighetsgjengen 😁🥳🤣 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 😁🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (31 minutter siden): 😁🐶🥰🥳 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Jeg ble så mett, føler meg fortsatt stappmett 😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene vet hvordan det føles. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Nå ble jeg veldig trøtt plutselig 🤤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene opplever også av og til å gå fra å være lysvåkne til daudtrøtte på få minutter. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Jada kroppen min, du skal få lov til å sove snart. 😴💤💤😴😴💤 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin torsdag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin torsdag.🥰🥰 Tusen❤️takk, jeg er helt enig og ønsker også alle sammen en finfin torsdag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Bygge bygge med ROLLING STONES ❤️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar Rapporter Del Skrevet 22. februar Der var kroppen min fornøyd. 😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå