Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Rapporter Del Skrevet 20. februar Entern skrev (19 minutter siden): Siden jeg er litt skeptisk til å poste tegninger i tråder på forumet sånn stadig vekk, siden som @Trippelure sa en gang så kan noen stjele dem 😅 så poster jeg en tegning av en litt skeptisk dame 😁 så håper jeg @Trippelure, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), @Sviskepott og @TheDarkSycamore - SCM liker den Cassidy Tvillingene synes at dette er en flott tegning.🥰🥰 Entern skrev (2 timer siden): Blir flere etterhvert, har hatt et par slitsomme dager bare 😅 så blir det tegninger 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig 🥳🐶🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Rapporter Del Skrevet 20. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en flott tegning.🥰🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen takk 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Rapporter Del Skrevet 20. februar Entern skrev (5 minutter siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker godt tegningene dine. De er kjempeflotte.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. februar Rapporter Del Skrevet 20. februar Tenkt å gi traktor bilder ut i forumet i kveld traktor er ferdig…. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Rapporter Del Skrevet 20. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Tenkt å gi traktor bilder ut i forumet i kveld traktor er ferdig…. Cassidy Tvillingene gleder oss til å se bildene.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar (endret) Entern skrev (16 timer siden): Hun her er håndarbeidslederinnen i landsbyen og kurset er fullt, for det er gjester og lys i alle rommene. Kanskje dere andre også kan komme med en tolkning i forbifarten, så ser vi hvor forskjellige de blir? Endret 21. februar av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdag.🥰🥰 Tusen❤️takk, og det samme til dere og alle som leser 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Entern skrev (17 timer siden): Tusen takk😊😊😊 Bare hyggelig, men det er jeg som skal takke for å få se så fine tegninger 🐶🥰 Entern skrev (16 timer siden): Siden jeg er litt skeptisk til å poste tegninger i tråder på forumet sånn stadig vekk, siden som @Trippelure sa en gang så kan noen stjele dem 😅 så poster jeg en tegning av en litt skeptisk dame 😁 så håper jeg @Trippelure, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), @Sviskepott og @TheDarkSycamore - SCM liker den Det var en superfin tegning 🤩 Jeg digger morske (men snille) damer 🥰🐶🥰 Og så elsker jeg de trærne du tegner, syns de er skikkelig fine 😍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (5 timer siden): Bare hyggelig, men det er jeg som skal takke for å få se så fine tegninger 🐶🥰 Det var en superfin tegning 🤩 Jeg digger morske (men snille) damer 🥰🐶🥰 Og så elsker jeg de trærne du tegner, syns de er skikkelig fine 😍 Tusen takk😊😊😊glad du likte den😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Entern skrev (30 minutter siden): Tusen takk😊😊😊glad du likte den😀😀😀 Har likt alt du har tegnet og delt så langt 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (28 minutter siden): Har likt alt du har tegnet og delt så langt 🐶🥰 Så hyggelig å høre 😊☺️🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk, og det samme til dere og alle som leser 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen også har en finfinonsdagskveld.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen også har en finfinonsdagskveld.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk, det har vi og vi håper det samme for dere 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (8 minutter siden): Tusen❤️takk, det har vi og vi håper det samme for dere 🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det fint i kveld begge to. Og vi er glade for å høre at dere også har det fint i kveld.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det fint i kveld begge to. Og vi er glade for å høre at dere også har det fint i kveld.🥰🥰🐶🐶 Og jeg blir glad av å høre at dere har det fint 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Og jeg blir glad av å høre at dere har det fint 😃🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner tenker på oss.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner tenker på oss.🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): 🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. februar Rapporter Del Skrevet 21. februar CHATTER DERE 👍👍 @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå