Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene er våkne. Hei 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Entern skrev (1 minutt siden): Hei 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene trodde at alle våre forumvenner hadde sovnet, siden det har blitt så stille her nå.😉😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene trodde at alle våre forumvenner hadde sovnet, siden det har blitt så stille her nå.😉😉 Ja men så var jeg våken likevel 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Entern skrev (9 minutter siden): Ja men så var jeg våken likevel 😀😀 Cassidy Tvillingene er glade for at du er våken og at du besøkte oss her inne nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Entern skrev (6 timer siden): Hei Jeg tegner MASSE og så leser jeg og ser på tv og spiller roguelikes Og innimellom prøver jeg halvhjertet å lage en rollespillverden eller skrive dikt eller noe sånn Prøver Kult 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Entern skrev (6 timer siden): Hei Jeg tegner MASSE og så leser jeg og ser på tv og spiller roguelikes Og innimellom prøver jeg halvhjertet å lage en rollespillverden eller skrive dikt eller noe sånn Prøver Cassidy Tvillingene har jo sett flere av tegningene dine som du har sendt bilde av til oss på PM. Vi synes at du er skikkelig flink til å tegne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har jo sett flere av tegningene dine som du har sendt bilde av til oss på PM. Vi synes at du er skikkelig flink til å tegne.🥰🥰 CC gjør meg nysgjerrig nå. @Entern, vil du vise meg også? 😏😏 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Cassidy Tvillingene synes at @Entern er en skikkelig dyktig tegnekunstner.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene har jo sett flere av tegningene dine som du har sendt bilde av til oss på PM. Vi synes at du er skikkelig flink til å tegne.🥰🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at @Entern er en skikkelig dyktig tegnekunstner.🥰🥰 Tusen takk 😊😊☺️☺️ TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): CC gjør meg nysgjerrig nå. @Entern, vil du vise meg også? 😏😏 Det kan jeg helt sikkert 😀 (når jeg er ferdig med en tegning 😄) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Entern skrev (6 timer siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ Det kan jeg helt sikkert 😀 (når jeg er ferdig med en tegning 😄) Cassidy Tvillingene gleder oss til å se flere av tegningene dine.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene gleder oss til å se flere av tegningene dine.🥰🥰 Blir flere etterhvert, har hatt et par slitsomme dager bare 😅 så blir det tegninger 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at @Entern er en skikkelig dyktig tegnekunstner.🥰🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene gleder oss til å se flere av tegningene dine.🥰🥰 Helt enig 🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Entern skrev (11 timer siden): Det kan jeg helt sikkert 😀 (når jeg er ferdig med en tegning 😄) Du kan jo bare vis det du har tegnet. Sånn at jeg slipper og vente. 😏 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Man bygger sin ryggrad ved å vente. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Trippelure skrev (56 minutter siden): Helt enig 🥳🐶🥰 Tusen takk😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): Du kan jo bare vis det du har tegnet. Sånn at jeg slipper og vente. 😏 Sviskepott skrev (Akkurat nå): Man bygger sin ryggrad ved å vente. Jepp Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Siden jeg er litt skeptisk til å poste tegninger i tråder på forumet sånn stadig vekk, siden som @Trippelure sa en gang så kan noen stjele dem 😅 så poster jeg en tegning av en litt skeptisk dame 😁 så håper jeg @Trippelure, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), @Sviskepott og @TheDarkSycamore - SCM liker den 1 2 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Entern skrev (3 minutter siden): Siden jeg er litt skeptisk til å poste tegninger i tråder på forumet sånn stadig vekk, siden som @Trippelure sa en gang så kan noen stjele dem 😅 så poster jeg en tegning av en litt skeptisk dame 😁 så håper jeg @Trippelure, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), @Sviskepott og @TheDarkSycamore - SCM liker den Du kunne postet det under pm. 😏 Er sånn selv, at jeg poster skjeldent ting på selve nettet som jeg faktisk har tegnet. Fantastisk tegning forresten. 😍 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Du kunne postet det under pm. 😏 Er sånn selv, at jeg poster skjeldent ting på selve nettet som jeg faktisk har tegnet. Fantastisk tegning forresten. 😍 Tusen takk 😊😊😊 Ja foretrekker å poste tegninger på PM 😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå