Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene er lysvåkne vi.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er lysvåkne vi.😉😉 Prøve min kur stå opp klokka 06:00 Trøtte da ja sure da trur det ikke sove før 22:00 da er dere meg da GOOD NATT ALLE HER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Prøve min kur stå opp klokka 06:00 Trøtte da ja sure da trur det ikke sove før 22:00 da er dere meg da GOOD NATT ALLE HER Cassidy Tvillingene synes ikke at kuren din er noe særlig Rock And Roll.😉😉🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) koste seg med streamen min i går. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) koste seg med streamen min i går. Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi storkoste oss med streamen din i går.🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at kuren din er noe særlig Rock And Roll.😉😉🤣🤣🥰🥰 Skriver ikke noe om Rock and ROLL da jeg 🤨 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Skriver ikke noe om Rock and ROLL da jeg 🤨 Cassidy Tvillingene vet vi bare tullet litt med deg da.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet vi bare tullet litt med deg da.😉😉 Sorry så det ikke dumme meg 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Tuller dere CC PLZ BRUK DE DER SÅ JEG SKJØNNER IKKE BLIR SINT 🤪 😜 😝 da er det lettere ikke bli sint kjønne dere tullet nå nei skjønte ikke en dritt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Sorry så det ikke dumme meg Det går bra, Cassidy Tvillingene trodde at du kjente oss så passe at du tok den vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Tuller dere CC PLZ BRUK DE DER SÅ JEG SKJØNNER IKKE BLIR SINT 🤪 😜 😝 da er det lettere ikke bli sint kjønne dere tullet nå nei skjønte ikke en dritt Cassidy Tvillingene bruker de her når vi tuller, for det er det som er det riktige for oss.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det går bra, Cassidy Tvillingene trodde at du kjente oss så passe at du tok den vi.😉😉 Glemmer glemmer glemmer hukommelsen er dårlig å huske dritt exe så etter spise pinnene glemte hvor de var hvor er fant men glemte jeg la de oppi plastikk beholder måtte printe ut en mini lap eller hva navnet står spisepinner på å klistre den på gjør ikke det da glemmer jeg meg selv snart 🤨👎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene bruker de her når vi tuller, for det er det som er det riktige for oss.😉😉 Ok Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar GOOD natt det glemmer jeg ikke viktig å si det GOOD NATT CC ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Glemmer glemmer glemmer hukommelsen er dårlig å huske dritt exe så etter spise pinnene glemte hvor de var hvor er fant men glemte jeg la de oppi plastikk beholder måtte printe ut en mini lap eller hva navnet står spisepinner på å klistre den på gjør ikke det da glemmer jeg meg selv snart 🤨👎 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ok Det går bra, Cassidy Tvillingene er litt i køddehumør enkelte dager.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): GOOD natt det glemmer jeg ikke viktig å si det GOOD NATT CC ❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Går det bra med deg @Entern? Hva pleier du bedrive hverdagen med, utenom jobben? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Jeg tror at @Entern bare går rundt i verden og forskjønner den med klokskap og kunst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå