Sviskepott Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Jeg undres på hvordan min egen alderdom kommer til å bli når jeg blir skikkelig gammel-gammel. 🤨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Jeg er glad diskusjon.no virker litt bedre i dag enn i går 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg undres på hvordan min egen alderdom kommer til å bli når jeg blir skikkelig gammel-gammel. 🤨 Jeg lurer og, og på om jeg kommer til å bli skikkelig gammel-gammel 🤔 Men hvis jeg blir det skal jeg la hår og skjegg gro så mye som mulig og gå rundt i bandskjorte 😁 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (8 minutter siden): Jeg lurer og, og på om jeg kommer til å bli skikkelig gammel-gammel 🤔 Men hvis jeg blir det skal jeg la hår og skjegg gro så mye som mulig og gå rundt i bandskjorte 😁 Det støtter jeg, så hvis vi blir naboer da skal jeg alltid hilse deg med et -> + 👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Huff geiteveiene bæder igjen Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Det støtter jeg, så hvis vi blir naboer da skal jeg alltid hilse deg med et -> + 👍 Og jeg skal hilse tilbake med et stort 😊👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Sitter å hører på VAN HALEN 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (10 minutter siden): Sitter å hører på VAN HALEN 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Mindre slapp etter VAN HALEN trur legger meg litt ender vel ikke ser 5timmer 🤪 mum mum mum mum mum er fra sangen bottoms up av van halen 👍👍👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (3 timer siden): Mindre slapp etter VAN HALEN trur legger meg litt ender vel ikke ser 5timmer 🤪 mum mum mum mum mum er fra sangen bottoms up av van halen 👍👍👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene Megadigger Van Halen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Flott bilde av john lennon 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️😡❤️😃😃😃😜😜😃😜😃😃 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Sorthvittbilder er fine. Liker dem. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Flott bilde av john lennon 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️😡❤️😃😃😃😜😜😃😜😃😃 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) min favoritt 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) min favoritt 😃 Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt alle 4 vi.🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt alle 4 vi.🥰🥰🥰🥰 YEAH Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): YEAH Cassidy Tvillingene Yeaher med vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar I dag hm ok kunde vært bedre da….👎. Tirsdag mye bedre meny kommer med varer da 😇 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin natt enten dere skal sove eller være våkne.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå