Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Jeg undres på hvordan min egen alderdom kommer til å bli når jeg blir skikkelig gammel-gammel. 🤨 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Jeg er glad diskusjon.no virker litt bedre i dag enn i går 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg undres på hvordan min egen alderdom kommer til å bli når jeg blir skikkelig gammel-gammel. 🤨 Jeg lurer og, og på om jeg kommer til å bli skikkelig gammel-gammel 🤔 Men hvis jeg blir det skal jeg la hår og skjegg gro så mye som mulig og gå rundt i bandskjorte 😁 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Entern skrev (8 minutter siden): Jeg lurer og, og på om jeg kommer til å bli skikkelig gammel-gammel 🤔 Men hvis jeg blir det skal jeg la hår og skjegg gro så mye som mulig og gå rundt i bandskjorte 😁 Det støtter jeg, så hvis vi blir naboer da skal jeg alltid hilse deg med et -> + 👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Det støtter jeg, så hvis vi blir naboer da skal jeg alltid hilse deg med et -> + 👍 Og jeg skal hilse tilbake med et stort 😊👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sitter å hører på VAN HALEN 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (10 minutter siden): Sitter å hører på VAN HALEN 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Mindre slapp etter VAN HALEN trur legger meg litt ender vel ikke ser 5timmer 🤪 mum mum mum mum mum er fra sangen bottoms up av van halen 👍👍👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (3 timer siden): Mindre slapp etter VAN HALEN trur legger meg litt ender vel ikke ser 5timmer 🤪 mum mum mum mum mum er fra sangen bottoms up av van halen 👍👍👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene Megadigger Van Halen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Flott bilde av john lennon 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️😡❤️😃😃😃😜😜😃😜😃😃 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sorthvittbilder er fine. Liker dem. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Flott bilde av john lennon 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️😡❤️😃😃😃😜😜😃😜😃😃 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) min favoritt 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) min favoritt 😃 Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt alle 4 vi.🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt alle 4 vi.🥰🥰🥰🥰 YEAH Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): YEAH Cassidy Tvillingene Yeaher med vi. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar I dag hm ok kunde vært bedre da….👎. Tirsdag mye bedre meny kommer med varer da 😇 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin natt enten dere skal sove eller være våkne.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå