Trippelure Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Entern skrev (5 minutter siden): Hurra for Enighetsgjengen 😁😆😀🥳 WooHooWooHooHoooooooo🥳 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Mine avslappede lørdagssanser var ikke helt forberedt på tre HO-HO-damer som setter fart på hodet mitt. 🤡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Trippelure skrev (1 time siden): WooHooWooHooHoooooooo🥳 Woo hoo hoo 🥳 Sviskepott skrev (25 minutter siden): Mine avslappede lørdagssanser var ikke helt forberedt på tre HO-HO-damer som setter fart på hodet mitt. 🤡 Men nå kom du i ordentlig lørdagshumør 😃😀 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Entern skrev (18 minutter siden): Men nå kom du i ordentlig lørdagshumør 😃😀 Må innrømme at jeg fikk lyst på en matbit tilbragt til min frontdør i dag, så ja, det kan du vel kalle det. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Sviskepott skrev (1 time siden): Mine avslappede lørdagssanser var ikke helt forberedt på tre HO-HO-damer som setter fart på hodet mitt. 🤡 Det er ingenting som å starte dagen med litt WooHoooooo 😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Sviskepott skrev (1 time siden): Må innrømme at jeg fikk lyst på en matbit tilbragt til min frontdør i dag, så ja, det kan du vel kalle det. Lykke til med lørdagsmaten Trippelure skrev (1 time siden): Det er ingenting som å starte dagen med litt WooHoooooo 😁 Enig 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Trippelure skrev (4 timer siden): WooHooWooHooHoooooooo🥳 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Må spise opp salaten Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Cassidy Tvillingene opplever at Diskusjon laster tregt opp i dag, og vi får opp Bad Gateway når vi skal inn på tråder. Så vi lurer på om det er flere som opplever det samme her på Diskusjon??👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Mye bæde geitveier her i dag ja. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Mye bæde geitveier her i dag ja. Cassidy Tvillingene merker det vi.🐐🐐🤣🤣 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene opplever at Diskusjon laster tregt opp i dag, og vi får opp Bad Gateway når vi skal inn på tråder. Så vi lurer på om det er flere som opplever det samme her på Diskusjon??👨🦰👩🦰 Ja logget av i sted @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar MR SPEED skrev (6 minutter siden): Ja logget av i sted @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene håper at det snart blir fikset. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Der var Elden Ring rundet for ørtende gang. 😍😍😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene synes at det ser ut som serverproblemene er fikset nå.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det ser ut som serverproblemene er fikset nå.🥰🥰 Vi får se CC Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) mission komplett Spør meg på e-post hva det er hva jeg mener 😃 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Forumet ser bra ut igjen, heldigvis. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Cassidy Tvillingene ser at 90% av forumet virker nå. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar 90% av meg virker ikke 😜🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå