Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi skal ta det med ro i dag og nyte regnet...eller noe sånt 🤣 Her på Lillehammer er det fint vær i dag 😊 jeg pleier å ta en bibliotektur når jeg har langhelg, men nå synes fattern det er koseligst at jeg er hjemme sammen med han (han har skadet foten sin😿) så da er jeg hjemme 😀 men blir en spasertur på butikken i løpet av dagen ☺️ og masse tegning og sånn 😊 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (7 minutter siden): Her på Lillehammer er det fint vær i dag 😊 jeg pleier å ta en bibliotektur når jeg har langhelg, men nå synes fattern det er koseligst at jeg er hjemme sammen med han (han har skadet foten sin😿) så da er jeg hjemme 😀 men blir en spasertur på butikken i løpet av dagen ☺️ og masse tegning og sånn 😊 Heldige dere er da, høres ut som en bra dag! Her skal det komme sol i morgen 😊 Kameraten min forstuet ankelen sin forrige helg da vi var i skogen, det er ikke gøy å ha skadet seg på denne tiden av året, god bedring til faren din 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Heldige dere er da, høres ut som en bra dag! Her skal det komme sol i morgen 😊 Kameraten min forstuet ankelen sin forrige helg da vi var i skogen, det er ikke gøy å ha skadet seg på denne tiden av året, god bedring til faren din 🍀☘️🐶🥰 Skal takke fra fattern 😊 (Fattern knakk et ben i foten da han falt på isen denne uka, men det går bra med han altså😅😀) 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (16 timer siden): Jeg har en slektning som heter Tom. Min lommebok er Tom. 😉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Sviskepott skrev (1 time siden): Min lommebok er Tom. 😉 Der det er hjerterom er det lommerom 😀 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar We got Prime boys, we got Prime! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (11 timer siden): Ja det var nok fordi dere var nye moderatorene her på diskusjon er greie og fornuftige og det er så mange politiske krangletråder nå, tror ikke de hadde orket å følge med på dere nå uansett Cassidy Tvillingene gjetter at du har helt rett der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at du har helt rett der.🥰🥰 Det tror jeg og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (11 minutter siden): Det tror jeg og Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Fattern til Ent ønskes herved god bedring med beinet i beinet 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (11 timer siden): Her på Lillehammer er det fint vær i dag 😊 jeg pleier å ta en bibliotektur når jeg har langhelg, men nå synes fattern det er koseligst at jeg er hjemme sammen med han (han har skadet foten sin😿) så da er jeg hjemme 😀 men blir en spasertur på butikken i løpet av dagen ☺️ og masse tegning og sånn 😊 Entern skrev (11 timer siden): Skal takke fra fattern 😊 (Fattern knakk et ben i foten da han falt på isen denne uka, men det går bra med han altså😅😀) Cassidy Tvillingene er glade for at det går bra med han, du må hilse til faren din fra oss. Og du må ønske han godbedring fra oss.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar I kveld blir det taco 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar I crucified my hate and held the world within my hand 🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar N-4K0 skrev (11 minutter siden): Fattern til Ent ønskes herved god bedring med beinet i beinet Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at det går bra med han, du må hilse til faren din fra oss. Og du må ønske han godbedring fra oss.🥰🥰 Tusen takk 😊😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (3 minutter siden): Tusen takk 😊😊😊 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere på Lillehammer nå i helgen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere på Lillehammer nå i helgen.🥰🥰 Det gjør vi 😊😊☺️☺️håper dere også koser dere😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (1 minutt siden): Det gjør vi 😊😊☺️☺️håper dere også koser dere😊😊☺️☺️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi koser oss her i Bergen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi koser oss her i Bergen.🥰🥰 Godt å høre 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (6 minutter siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er glade for at all snøen og isen har regnet bort her i Bergen nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at all snøen og isen har regnet bort her i Bergen nå.🥰🥰 Ja da blir det mye hyggeligere for dere å gå på tur 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå