Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi tror at det var noen sure brukere som rapporterte oss. Og siden vi var nye brukere ble vi nok fulgt ekstra med på for å unngå spamming gjetter vi. Ikke tenk mer på det, og gi meg skylden om noen skulle kjefte 😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar I dag og denne kommende helg blir det streaming på min YT-kanal. 😊🎮🎮🎮 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): I dag og denne kommende helg blir det streaming på min YT-kanal. 😊🎮🎮🎮 Kult, kanskje jeg ser på😊 Jeg så i over en time da du spilte Resident Evil, men det var for mye voldsmas for meg da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (1 time siden): Ikke tenk mer på det, og gi meg skylden om noen skulle kjefte 😉 😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Jeg er veldig trøtt, tror jeg sovner nå 🤤😴 God natta alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig trøtt, tror jeg sovner nå 🤤😴 God natta alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Drømmeland tilkaller også meg om ikke så gruelig lenge. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Drømmeland tilkaller også meg om ikke så gruelig lenge. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @TheDarkSycamore - SCM😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar CC er som vanlig tidlig ute med og gi natta hilsen. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): CC er som vanlig tidlig ute med og gi natta hilsen. 🥴🥴🥴 Cassidy Tvillingene er alltid tidlig ute sånn som Postmann Pat vi.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Nå skal jeg dra til Drømmeland. 😴💤💤😴😴💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Nå skal jeg dra til Drømmeland. 😴💤💤😴😴💤 Cassidy Tvillingene ønsker deg Godtur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (32 minutter siden): Postman Pat 🥰 Var så glad i han (og katten hans) som barn 😻☺️ Nå kaller noen på jobben meg Postmann Pat fordi jeg har jobbet så mye med papirposten siden jul 🤣🤣🤣 bare koselig da😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Både jeg og fattern våknet halv ni i dag og koser oss med kaffe og nrk klassisk 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, men vi tror at det var noen sure brukere som rapporterte oss. Og siden vi var nye brukere ble vi nok fulgt ekstra med på for å unngå spamming gjetter vi. Ja det var nok fordi dere var nye moderatorene her på diskusjon er greie og fornuftige og det er så mange politiske krangletråder nå, tror ikke de hadde orket å følge med på dere nå uansett 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (8 minutter siden): Var så glad i han (og katten hans) som barn 😻☺️ Nå kaller noen på jobben meg Postmann Pat fordi jeg har jobbet så mye med papirposten siden jul 🤣🤣🤣 bare koselig da😊 Ja, han var den første favoritten min på BarneTV. Spesiellt katten Miss syns jeg var kul 😻🥰 Entern skrev (9 minutter siden): Både jeg og fattern våknet halv ni i dag og koser oss med kaffe og nrk klassisk 😊 Det hørtes koselig ut, håper dere får en fin dag i lag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (9 minutter siden): Ja det var nok fordi dere var nye moderatorene her på diskusjon er greie og fornuftige og det er så mange politiske krangletråder nå, tror ikke de hadde orket å følge med på dere nå uansett Helt enig 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, han var den første favoritten min på BarneTV. Spesiellt katten Miss syns jeg var kul 😻🥰 Det hørtes koselig ut, håper dere får en fin dag i lag 🍀☘️🐶🥰 Ja jeg var og veldig glad i han og likte å synge sangen hans i barnehagen ☺️ Tusen takk 😀 håper dere og får en finfin dag 😀🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Rapporter Del Skrevet 16. februar Entern skrev (3 minutter siden): Ja jeg var og veldig glad i han og likte å synge sangen hans i barnehagen ☺️ Tusen takk 😀 håper dere og får en finfin dag 😀🐶 Tusen❤️takk 😊 Vi skal ta det med ro i dag og nyte regnet...eller noe sånt 🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå