TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Entern skrev (34 minutter siden): Huff 😑 håper du har en fin helg ellers!😊 Utenom det, så har jeg hatt en strålende helg. Og jeg gleder meg til dåpen om 2 og en halvtime. Og i morgen drar jeg hjem over. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Utenom det, så har jeg hatt en strålende helg. Og jeg gleder meg til dåpen om 2 og en halvtime. Og i morgen drar jeg hjem over. Håper dåpen blir kjempefin, og at feiringen blir kjempehyggelig 😀😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndag.🥰🥰 God søndag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Entern skrev (45 minutter siden): God søndag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en fin søndag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Hjem kjære hjem. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Spist sushi nå lenge siden namn Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Cassidy Tvillingene bare elsker sushi vi.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) Det var godt og komme meg hjem til min egen loppekasse. Endret 12. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Cassidy Tvillingene sover aldri andre steder enn i våre egne loppekasser.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Steker dere sushi ennå eller spiser dere den som den er Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Steker dere sushi ennå eller spiser dere den som den er Cassidy Tvillingene spiser sushien som den er, men vi har mye soyasaus på.🍣🍣😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene spiser sushien som den er, men vi har mye soyasaus på.🍣🍣😋😋 Sorry der cc 😞😞🥲🥲 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) MR SPEED skrev (2 minutter siden): Sorry der cc 😞😞🥲🥲 Det går bra, Cassidy Tvillingene forstår at du var nysgjerrig.😉😉 Endret 12. februar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene sover aldri andre steder enn i våre egne loppekasser.😉😉 Har ikke CC aldri reist på tur/ferie før!! 😲😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Har ikke CC aldri reist på tur/ferie før!! 😲😳 Cassidy Tvillingene har ikke reist på ferie etter at vi flyttet til Norge i 2006. Vi pleier bare å reise på dagsturer om sommeren. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Reist ikke jeg eller da bare Sverige Danmark da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Reist ikke jeg eller da bare Sverige Danmark da Cassidy Tvillingene har ikke vært i verken Sverige eller Danmark vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Blåser mye i Danmark CC Lego CC er fra Danmark da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke vært i verken Sverige eller Danmark vi. Vi 3 CC HAR MYE TIL FELES DA 😃😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå