VULPES ZERDA Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Entern skrev (4 minutter siden): Hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 I det siste har jeg hørt mest på atmosfærisk black metal og black metal men hører alltid på doom metal og, akkurat nå hører jeg på det amerikanske bandet Orodruin (ganske ukjent) som er veldig trad doom vil jeg si, sånn 70-talls Black Sabbath aktig (og St. Vitus og Pentagram aktig men de høres jo og mest ut som 70 talls Black Sabbath 😆). Ganske bra hvis man liker dystre melodier med mye fuzz. Ikke veldig fantasifullt da 😅 Av atmosfærisk metal jeg har hørt mye på i det siste er disse platene særlig bra: Ethereal Shroud - Trisagion (nydelig og storslått plate) Agalloch - Ashes Against The Grain (klassiker) Alcest - Les Voyages De Lame (klassiker) Saor - Origins og Forgotten Paths (veldig skotsk, sekkepipe inkludert, veldig Braveheart stemning) Wolves in The Throne Room - Crypt of Ancestral Knowledge (denne EPen er det beste de har lagd synes jeg) Olde Throne - An Gortha Mor (irsk😀hardere enn de andre på lista) Pluss ymse annet beslektet så klart 😅 Sånn som viking metal der jeg synes Ereb Altor har mye bra særlig de to første platene deres «By Honour» og «The End». Ellers har de siste Therion platene vært bra - Leviathan II & III er kjempebra faktisk, beste de har lagd på veldig lenge 😀 så hvis opera inspirert metal med mytologiske tekster frister er det jo alltids Therion 😀👍 Takk, her var det mye å sjekke ut 🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Cassidy Tvillingene liker også å oppdage ny musikk.🎼🎼🎵🎵🎶🎶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Valkyrje. skrev (5 minutter siden): Takk, her var det mye å sjekke ut 🤩 🤗😊 Veldig mye spennende metal om dagen 😊👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også å oppdage ny musikk.🎼🎼🎵🎵🎶🎶🥰🥰 Jeg og 😊👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Entern skrev (1 minutt siden): 🤗😊 Veldig mye spennende metal om dagen 😊👍 Jeg og 😊👍 Cassidy Tvillingene synes at det finnes så mye bra musikk.🎼🎼🎵🎵🎶🎶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det finnes så mye bra musikk.🎼🎼🎵🎵🎶🎶🥰🥰 Helt enig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Entern skrev (22 minutter siden): Helt enig 😊😊☺️☺️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Hjorten er rådyr mens rådyret er gjort, gir dette noen mening? Tviler på det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene er helt enige der.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Nå merker jeg Pollen sesongen har påbegynt da pokker snufs snøft Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene har heldigvis ikke merket noe til pollen her i Bergen ennå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (19 minutter siden): merker cindrella på øra nå Cassidy Tvillingene Digger dette bildet her.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar N-4K0 skrev (21 minutter siden): Speed er plaget med pollen kommer snart Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Jeg er ikke plaget med pollen selv, men jeg føler med dere som har pollenallergi ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene sliter heller ikke med pollenallergi, men vi føler også med dere som er plaget av det.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar har det er være ting drikke burn er nå trøtt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene har ikke drukket energidrikk siden påske i fjor vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): GOOD NATT LOGGER AV NÅ God natt MR SPEED 😴😴😴💤💤💤 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå