Entern Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hatt en fin natt, vi ønsker deg en godmorgen og en fin dag på jobb.🥰🥰 Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere og får en fin dag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere begge to sover godt, og at dere drømmer søtt.🥰🥰 Entern skrev (4 timer siden): Ja den har et veldig lurt plott 👍 Tusen takk 😊😊☺️☺️ så snille dere er 😊😊😊 håper dere og har hatt en fin natt 😊😊😊 Tusen❤️takk 😊 Vi har sovet godt og hatt en kald og fin morgentur 🐶🥰 Håper dere har sovet godt og får en fin onsdag 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😊 Vi har sovet godt og hatt en kald og fin morgentur 🐶🥰 Håper dere har sovet godt og får en fin onsdag 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (5 timer siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere og får en fin dag 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag🥰🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🥳😃🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Oda har sluttet å ta inn tikka masala fra saritas men meny ❤️❤️har den da ❤️❤️😍😍🥰🥰 da i love tikka Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (7 timer siden): 🐶🥰 🥰🥰 MR SPEED skrev (6 timer siden): Oda har sluttet å ta inn tikka masala fra saritas men meny ❤️❤️har den da ❤️❤️😍😍🥰🥰 da i love tikka Cassidy Tvillingene elsker også Tikka.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene elsker også Tikka.😋😋🥰🥰 nei meny utsolg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (9 minutter siden): nei meny utsolg Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig kjipt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det var skikkelig kjipt. Ja yes hikst snufs nei slapp av jeg gjør det tullet ser på pc mobil heletiden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ja yes hikst snufs nei slapp av jeg gjør det tullet ser på pc mobil heletiden OK, Cassidy Tvillingene handler aldri på nett. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Håper alle har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (6 minutter siden): Håper alle har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en veldig fin onsdagskveld begge to. Vi håper at du og valpen har det samme.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (10 timer siden): Tusen❤️takk 😊 Vi har sovet godt og hatt en kald og fin morgentur 🐶🥰 Håper dere har sovet godt og får en fin onsdag 🍀☘️🐶🥰 Godt å høre at dere har hatt det fint begge to 😊🐶👍 jeg har hatt en slitsom men hyggelig dag 😊👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (36 minutter siden): Håper alle har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Takk det samme 😊🐶🧡👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Entern skrev (Akkurat nå): Godt å høre at dere har hatt det fint begge to 😊🐶👍 jeg har hatt en slitsom men hyggelig dag 😊👍 Entern skrev (Akkurat nå): Takk det samme 😊🐶🧡👍 Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin onsdagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (1 time siden): Håper alle har en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 ikke ta det ille opp puuuuuu null sushi på meny cola kom til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå